تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

5

دستگاه قضایی استان خوزستان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند

  • کد خبر : 559
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
دستگاه قضایی استان خوزستان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند

رئیس کل دادگستری استان خوزستان: دستگاه قضایی استان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند. حجت‌الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان یکی از مؤثرترین گام برای جلوگیری از پدیده زمین خواری، حد نگاری اراضی ملی و تثبیت مالکیت آن بر شمرد و اظهار کرد: با اجرای قانون […]

رئیس کل دادگستری استان خوزستان:
دستگاه قضایی استان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند.

حجت‌الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان یکی از مؤثرترین گام برای جلوگیری از پدیده زمین خواری، حد نگاری اراضی ملی و تثبیت مالکیت آن بر شمرد و اظهار کرد: با اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، اختلافات و دعاوی بین افراد و دستگاه‌های دولتی نیز رفع خواهد شد و سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند نیز به حداقل ممکن خواهد رسید.

وی افزود: دستگاه قضایی استان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند. از این رو انتظار می‌رود که دستگاه‌های متولی با استفاده از ابزارهای قانونی جلوی این گونه تعرض‌ها و تخریب طبیعت را بگیرند چرا که تعلل در برخورد با تخلفات تنها به نفع سودجویان است.

رئیس دادگستری استان خوزستان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه قاطع با پدیده زمین‌خواری، دادگستری خوزستان در راستای وظایف خود خوشبختانه در سال گذشته و سه ماه نخست امسال، اراضی ملی زیادی را در استان رفع تصرف کرد و در این زمینه با سود جویان و زمین‌خواران قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به فرهنگ غلط آتش زدن کاه و کلش زمین‌های کشاورزی استان پس از برداشت محصول، ادامه داد: کشاورزان بنابر دلایلی مانند آماده‌سازی زمین کشاورزی، سهولت عملیات و مسائل اقتصادی بقایای کشاورزی مزارع و مراتع را آتش می زنند که برای مقابله با این فرهنگ غلط باید دستگاه های متولی راهکارهای مناسب و جایگزین برای آن پیدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی تصریح کرد: یکی از روش‌های مقابله با ریزگردها در استان کاشت درخت مثمر و جنگل کاری است که با حفاظت بیشتر از آنها میتوان جلوی گرد و خاک و تخریب طبیعت را گرفت.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.