تاریخ : سه شنبه, ۷ فروردین , ۱۴۰۳ 17 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

2

دهقانی: دستگاه قضا آماده همکاری برای رفع موانع ترخیص کالاهای اساسی در گمرک خوزستان است

  • کد خبر : 1960
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
دهقانی: دستگاه قضا آماده همکاری برای رفع موانع ترخیص کالاهای اساسی در گمرک خوزستان است

دستگاه قضا آماده همکاری برای رفع موانع ترخیص کالاهای اساسی در گمرک خوزستان است رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: تاخیر در ترخیص کالاهای گمرک یا کالاهایی که در انبارهای اموال تملیکی در استان خوزستان قرار گرفتند سبب افزایش احتمال ضربه خوردن به چرخه تولید یا حتی فاسد شدن این مواد می‌شود. به گزارش دادگستری […]

دستگاه قضا آماده همکاری برای رفع موانع ترخیص کالاهای اساسی در گمرک خوزستان است

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: تاخیر در ترخیص کالاهای گمرک یا کالاهایی که در انبارهای اموال تملیکی در استان خوزستان قرار گرفتند سبب افزایش احتمال ضربه خوردن به چرخه تولید یا حتی فاسد شدن این مواد می‌شود.

به گزارش دادگستری استان خوزستان، علی دهقانی ‌در نشست با جمعی از مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان خوزستان با اشاره به آمادگی دستگاه قضایی برای رفع موانع اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی استان خوزستان و دادستان‌های سراسر استان خوزستان آماده هستیم تا در چارچوب قانون موانع فعالیت‌های اقتصادی در استان را برطرف کنیم.

وی افزود: برای مثال کالاهای اساسی که مورد استفاده مردم هستند بسیار مهم است که در ترخیص آنها از گمرک و تعیین تکلیف انبار اموال تملیکی سریع عمل کنیم چرا که سلامت و سرعت دسترسی به این محصولات برای مردم بسیار مهم است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: تاخیر در ترخیص کالاهای گمرک یا کالاهایی که در انبارهای اموال تملیکی در استان خوزستان قرار گرفتند سبب افزایش احتمال ضربه‌خوردن به چرخه تولید یا حتی فاسد شدن این مواد می‌شود.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم با این تاخیرها کالاهایی که روزانه مورد احتیاج مردم است در گمرک و انبارها معطل شود در اثر اختلال در چرخه ورود آنها قیمت‌ها افزایش یابد.

دهقانی همچنین گفت: این اختلال‌ها زمینه اتفاقاتی مانند احتکار کالاهای مشابه را در کشور و شهرستان‌های استان بیشتر ایجاد می‌کند.

وی همچنین بر سالم سازی بیش از پیش روندها در مرکز استان خوزستان تاکید کرد و گفت: گمرک از موثرترین مجموعه‌ها در کشف و مقابله با قاچاق است برای همین منظور ضرورت دارد نظارت‌ها درونی خود را تقویت کنند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: همچنین مجموعه‌های خدمتگزار باید از نظارت‌هایی که از بیرون انجام می‌شود نیز حمایت کنند چراکه افزایش سلامت و نظارت بر مجموعه‌هایی مانند گمرکات سبب می‌شود خود آنها در مقابله با فساد بسیار موفق عمل کند.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات مثبت وزارت اقتصاد برای جلوگیری از فرار مالیاتی گفت: اینگونه اقدامات سبب کاهش بسترهای فرار مالیاتی که قبلاً با آن مواجه بودیم شده است.

دهقانی به اهمیت مالیات در توسعه یک کشور اشاره کرد و گفت: پیشگیری از فرار مالیاتی افراد و دریافت و وصول به موقع مالیات‌ها وابستگی دولت به نفت و صنایع را کاهش می‌دهد و راه را برای توسعه و پیشرفت کشور و استان هموار می‌سازد.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.