تاریخ : سه شنبه, ۷ فروردین , ۱۴۰۳ 17 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

2

تاکید فرماندار شوشتر بر ارائه صحیح و کامل مشکلات شهرستان شوشتر به مسئولان استانی

  • کد خبر : 1930
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
تاکید فرماندار شوشتر بر ارائه صحیح و کامل مشکلات شهرستان شوشتر به مسئولان استانی

تاکید فرماندار شوشتر بر ارائه صحیح و کامل مشکلات شهرستان شوشتر به مسئولان استانی فرماندار شوشتر گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌هایی که باید در وضعیت کنونی مدنظر قرار دهیم، تهیه سندی از مشکلات، مسائل و نیازهای شهرستان و ارائه صحیح و کامل آن به مسئولان استانی است. فرماندار شوشتر گفت: یکی از مهم‌ترین […]

تاکید فرماندار شوشتر بر ارائه صحیح و کامل مشکلات شهرستان شوشتر به مسئولان استانی

فرماندار شوشتر گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌هایی که باید در وضعیت کنونی مدنظر قرار دهیم، تهیه سندی از مشکلات، مسائل و نیازهای شهرستان و ارائه صحیح و کامل آن به مسئولان استانی است.

فرماندار شوشتر گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌هایی که باید در وضعیت کنونی مدنظر قرار دهیم، تهیه سندی از مشکلات، مسائل و نیازهای شهرستان و ارائه صحیح و کامل آن به مسئولان استانی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شوشتر، دکتر حجت‌اله دهدشتی روز یکشنبه در جلسه معارفه معاونت عمرانی و سرپرست بخشداری مرکزی اظهار کرد: از همه مدیران انتظار دارم شناخت کامل و دقیقی از لایه‌های مختلف حوزه کاری خود داشته باشند تا بتوان مسائل شهرستان را آن‌طور که واقعیت دارد به مسئولان استانی منتقل کرد.

وی افزود: نسبت به وضعیت برخی ادارات شدیداً نگران هستم چرا که اهتمام مورد نیاز برای پیگیری پروژه‌های نیمه تمام خود را ندارند. اگر واقعاً مدیری نمی‌تواند کاری انجام دهد نباید به خاطر عملکرد او مردم متضرر شوند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در سخنان ابتدای سال نیز عنوان کرد: شعار حضرت آقا در واقع فرمان بود و مسیر را برای همه مسئولان مشخص کردند بنابراین طبق آن همه ما باید برای تولید و رونق آن و سایر موارد مدنظر ایشان گام برداریم.

وی ادامه داد: در سخنان مقام معظم رهبری، مردم در تمام امور محور هستند و مسئولان به غیر از موضوعات امنیتی و نظامی چیز پنهانی نباید از مردم داشته باشند.

فرماندار شوشتر با اشاره به مسئله امید آفرینی در جامعه ابراز کرد: مردم در سال‌های اخیر و در دولت قبل متاسفانه دچار بی اعتمادی سیاسی شده‌اند که اصلاح آن و تزریق امید به جامعه از وظایف سنگین همه مدیران در این دولت است.

دکتر دهدشتی یکی از راه‌های امیدآفرینی را پر تحرکی مدنظر مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: پرتحرکی یا جهادی عمل کردن و در میدان بودن و البته توجه به قوانین و اسناد بالادستی از موضوعاتی است که دارای اهمیت بسیاری بوده و باید مدنظر باشد، چرا که طبق فرمایش رهبری هرکجا انقلابی عمل کردیم موفق بوده‌ایم.

وی با تاکید بر توجه به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری نیز گفت: روابط عمومی دستگاه‌ها باید کارهایی که انجام می‌شود را با محتوای مناسب به مردم گزارش داده و اطلاع رسانی کنند. فعالیت این حوزه در ادارات بایستی تقویت شده و با تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به انتصاب معاون عمرانی فرماندار و همچنین سرپرست بخشداری مرکزی اظهار کرد: در شهرستان شوشتر نیروهای خدوم و پاک و انقلابی الحمدالله کم نیستند و انتخاب از بین آن‌ها هم کار راحتی نیست اما با بررسی‌های مختلف و همچنین مدنظر قرار دادن بروکراسی اداری این دو مسئول با حکم استاندار محترم منصوب شدند.

فرماندار شوشتر ادامه داد: انتظار دارم این مسئولان هم در حوزه عمرانی و هم بخشداری مرکزی به صورت جهادی و پای کار عمل نموده و به صورت شبانه روز، نسبت به پیگیری امور اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است، در این جلسه نادر پارسازاده به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی و ایرج شیاسی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شوشتر معارفه شدند.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.