تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

4

۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان ساخته می‌شود

  • کد خبر : 659
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان ساخته می‌شود

وزیر راه در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت ارشاد: ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان ساخته می‌شود وزیر راه و شهرسازی در آستانه روز خبرنگار گفت: با امضای تفاهمنامه با وزارت فرهنگ و ارشاد برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان تا قبل از روز ۱۷ مرداد پیامک ثبت نام […]

وزیر راه در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت ارشاد:
۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان ساخته می‌شود

وزیر راه و شهرسازی در آستانه روز خبرنگار گفت: با امضای تفاهمنامه با وزارت فرهنگ و ارشاد برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان تا قبل از روز ۱۷ مرداد پیامک ثبت نام به دست آنها می‌رسد.

محمد اسلامی امروز ۹ مردادماه ۱۴۰۰ در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت فرهنگ و ارشاد برای خانه‌دارشدن خبرنگاران که در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: وظیفه داریم زمینه خانه‌دار شدن مردم را فراهم کنیم و در دوره اخیر سازوکارها را به گونه‌ای تعریف کردیم که بیانگر سیاست پابرجا و عزمی راسخ برای خانه‌دارشدن مردم است.

وی ادامه داد: با اهتمام ویژه تلاش شد طرح مسکن ملی که در سراسر کشور در حال پیشرفت است بدون توقف اجرایی شود؛ وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در استان‌های مختلف متفاوت است و در صورتی که مردم آورده اولیه خود را زودتر واریز کنند ساخت پروژه ها شتاب خواهد گرفت و زودتر از زمانبدی تحویل می شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهمنامه امضا شده با وزارت فرهنگ و ارشاد، افزود: یک سال است که با آقای صالحی وزیر محترم ارشاد موضوع خانه‌دار شدن خبرنگاران و تفاهم با وزارت ارشاد دنبال می شود، زمان زیادی برد تا این تفاهمنامه امروز به مرحله امضا برسد.

وی ادامه داد: با این حال امروز در نقطه صفر نیستیم گام‌های مقدماتی برداشته شده است و افراد شناسایی پروژها مشخص و ظرفیت‌ها تخصیص داده شده است و تا روز ۱۷ مرداد ماه افراد معرفی شده به وزارت راه و شهرسازی به سیستم متصل و برای ثبت نام خبرنگاران پیامک ارسال خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت:همزمان لیست بعدی آماده‌سازی خواهد شد و ظرفیت زمین و پروژه جدید اختصاص خواهد یافت تا گروه‌های بعدی هدف که در این‌تفاهمنامه نام برده شده است به پروژه‌ها متصل شوند.

اسلامی گفت: به زودی دغدغه مهم مسکن از خبرنگاران گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.