تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

2

استاندار خوزستان: در ایام نوروز مسئولان دستگاه‌های اجرایی تمام‌وقت پای کار باشند و درصورت نیاز به مرخصی حتماً جانشین خود را معرفی کنند

  • کد خبر : 1836
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
استاندار خوزستان: در ایام نوروز مسئولان دستگاه‌های اجرایی تمام‌وقت پای کار باشند و درصورت نیاز به مرخصی حتماً جانشین خود را معرفی کنند

رئیس ستاد خدمات سفر نوروز استان: شرایط عمومی شهرهای خوزستان در بُعد گردشگری تأمین شود استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر خوزستان با بیان این‌که برای ایام نوروز، شرایط عمومی شهرهای استان در بُعد گردشگری باید تأمین شود، بر حضور تمام‌وقت مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط در این ایام تأکید کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و […]

رئیس ستاد خدمات سفر نوروز استان:
شرایط عمومی شهرهای خوزستان در بُعد گردشگری تأمین شود

استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر خوزستان با بیان این‌که برای ایام نوروز، شرایط عمومی شهرهای استان در بُعد گردشگری باید تأمین شود، بر حضور تمام‌وقت مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط در این ایام تأکید کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و راهیان نور استان بعد از ظهر شنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ به ریاست صادق خلیلیان استاندار خوزستان و رئیس ستاد خدمات سفر استان، سیدحکمت‌اله موسوی دبیر این ستاد و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، اعضای کمیته‌های ۱۱گانه عضو ستاد و حضور ویدیوکنفرانسی شهرداران سطح استان در محل سالن جلسات اداره‌کل مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

در این جلسه، گزارش اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان توسط رؤسای کمیته‌های ۱۱گانه ستاد ارائه شد و قرارگاه مرکزی راهیان نور استان نیز اقدامات صورت‌گرفته برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور را تشریح کرد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در پایان این نشست اظهار داشت: خوشبختانه بعد از دو سال به یاری خدا استان خوزستان میزبان مهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور خواهد بود که جا دارد پیشاپیش مقدم آن‌‍ها را گرامی بداریم.

او ادامه داد: طبیعتاً لازمه این میزبانی آماده‌سازی‌هایی است که امروز (شنبه) جلسه آن را برگزار کردیم و گزارش‌های خوبی هم از سوی کمیته‌ها ارائه شد.

استاندار خوزستان گفت: در این جلسه تقسیم کار در کمیته‌های ۱۱گانه زیرمجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز انجام شد تا در بخش‌های مختلف بتوانیم آن وظایفی را که نشان‌دهنده مهمان‌پذیر بودن استان خوزستان و خون‌گرمی مردم این خطه در پذیرش مهمان است را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

او با تأکید بر این‌که باید بهترین شرایط و امکانات را به ویژه در موضوع اقامتگاهی برای گردشگران و مسافرانی که وارد استان می‌شوند فراهم کنیم افزود: بر همین اساس در جلسه امروز، هماهنگی‌هایی را به منظور استفاده از ظرفیت مدارس، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها انجام دادیم.

خلیلیان اضافه کرد: در مجموع باید شرایط عمومی‌ شهرها از نظر مناطق گردشگری و حضور مهمانان در فضاهای مورد علاقه را تأمین کرد.

او تأکید کرد: در فرصت باقی مانده تا شروع سال جدید، باید از مجموعه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی بازدیدهای لازم را انجام داد و نواقص موجود را برطرف کرد؛ همچنین باید محیط بهداشتی تمیز را در سطح شهرها و اقامتگاه‌ها داشته باشیم که بخشی از این موضوع به وظایف شهرداری‌ها باز می‌گردد.

او همچنین بر حضور تمام‌وقت مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی تمام‌وقت پای کار باشند و درصورت نیاز به مرخصی حتماً جانشین خود را معرفی کنند.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1836

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.