تاریخ : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ 18 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

5

بده‌بستان یکی از معضلات اداره کشور است

  • کد خبر : 1529
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۷
بده‌بستان یکی از معضلات اداره کشور است

انتقاد رئیسی درخصوص ارتباطات ناسالم رئیس‌جمهوری کشورمان با انتقاد از ارتباطات ناسالم در برخی شهرداری‌ها، «بده بستان» را از معضلات اداره کشور دانست. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به اینکه مسائل مختلفی امروز مطرح شد که باید بررسی شود، اظهار داشت: نسبت به شهرداری‌ها گزارش‌ها نگران کننده بود؛ […]

انتقاد رئیسی درخصوص ارتباطات ناسالم

رئیس‌جمهوری کشورمان با انتقاد از ارتباطات ناسالم در برخی شهرداری‌ها، «بده بستان» را از معضلات اداره کشور دانست.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به اینکه مسائل مختلفی امروز مطرح شد که باید بررسی شود، اظهار داشت: نسبت به شهرداری‌ها گزارش‌ها نگران کننده بود؛ شهرداری‌ها بخش عمومی است اما ما هم مسئولیت داریم، مسلمانیم و نسبت به کارکنان شهرداری‌ها و خانواده‌های آنان وظیفه داریم؛ لذا مسئله حقوق کارکنان شهرداری‌ها یک بررسی می‌خواهد.

رئیسی با بیان اینکه آقای وحیدی وزیر کشور یک تیم باید بگذارند و فکری برای مسئله شهرداری‌ها شود، کارکنان شهرداری‌ها خانواده دارند و باید به مسائل آنها رسیدگی شود، تصریح کرد: شهرداری‌ها زیر نظر شوراهای شهر هستند اما ما نمی‌توانیم در این قضیه ساکت بنشینیم بگوییم به ما ربطی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات شهرداری‌ها در پرداخت حقوق کارکنان آنها محصول ارتباطات ناسالم است، به دلیل اینکه خواسته‌اند افرادی را وارد شهرداری‌ها کنند و بعد در پرداخت حقوق‌ها می‌مانند، حتی پولی که دولت برای اجرای پروژه‌ها داده است را برای پرداخت حقوق کارکنان مصرف کرده‌اند، افزود: اُم‌المسائل شهرداری‌ها این است که با رفاقت و پارتی‌بازی آدم وارد کرده‌اند و الان هم خودشان مانده‌اند هم کارکنان شهرداری‌ها.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه با فشار عضو شورای شهر و افراد دیگر، اشخاصی را در شهرداری‌ها به کار گرفته‌اند و امروز مصیبت درست کرده‌اند، اظهار داشت: رابطه چانه‌زنی و پارتی‌بازی عامل این اتفاقات است و شوراهای شهر در این راستا وظیفه مهم نظارت دارند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه بده‌بستان یکی از معضلات اداره کشور است، تصریح کرد: در این رابطه‌های بده‌بستان افراد می‌گویند تو اینجا یک نفر را به کار بگیر و بعد من جای دیگر هوای تو را دارم؛ این از بدترین روابط است، این سیستم چانه‌زنی از بدترین نوع روابط است که در سیستم‌های ما وجود دارد.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.