تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

7

تاکید معاون اول رییس‌جمهور بر هماهنگی و تمرکز دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در بازار

  • کد خبر : 1084
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
تاکید معاون اول رییس‌جمهور بر هماهنگی و تمرکز دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در بازار

در جلسه ستاد تنظیم بازار و کالاهای اساسی؛ تاکید مخبر بر هماهنگی و تمرکز دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در بازار معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه نوسانات قیمتی در بازار از یک سو موجب بروز مشکل در تولید می‌شود و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال دارد، بر ضرورت هماهنگی و […]

در جلسه ستاد تنظیم بازار و کالاهای اساسی؛

تاکید مخبر بر هماهنگی و تمرکز دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در بازار

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه نوسانات قیمتی در بازار از یک سو موجب بروز مشکل در تولید می‌شود و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال دارد، بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه‌ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالاها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، محمد مخبر عصر امروز در جلسه تنظیم بازار و بررسی وضعیت دپوی کالاهای اساسی در بنادر  که به ریاست وی برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع تنظیم بازار و ضرورت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بر ثبات بازار و فراوانی کالاها تأکید کرد.

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه نوسانات قمیتی در بازار از یک سو موجب بروز مشکل در تولید می‌شود و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال دارد، بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه‌ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالاها تأکید کرد.

مخبر از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مسئول تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خواست تا در فرایند تولید و توزیع کالاها و همچنین نظارت بر قیمت ها، حضوری موثر در بازار داشته باشند و مانع از سوء استفاده افراد سودجو شوند.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهوری، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، روسای سازمان تعزیرات، رییس کل گمرک و معاونین دستگاه های ذیربط نیز حضور داشتند، پس از ارائه راهکارهای دستگاه‌ها برای تنظیم بازار، تصمیمات لازم در خصوص تامین و توزیع کالاهای اساسی، تسهیل روند ترخیص کالاها از بنادر و نظارت بر قیمت ها اتخاذ شد.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.