تاریخ : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ 18 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

8

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شوشتر از کتابخانه علامه شیخ شوشتری(ره) وابسته به آستان قدس رضوی بازدید کردند

  • کد خبر : 1049
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شوشتر از کتابخانه علامه شیخ شوشتری(ره) وابسته به آستان قدس رضوی بازدید کردند

بازدید امام جمعه شوشتر از کتابخانه علامه شوشتری(ره) امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شوشتر از کتابخانه علامه شیخ شوشتری(ره) وابسته به آستان قدس رضوی بازدید کرد. به گزارش خبرنگار علم و فرهنگ آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حبیب پور، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شوشتر به همراه جمعی از نخبگان شهرستان از کتابخانه علامه […]

بازدید امام جمعه شوشتر از کتابخانه علامه شوشتری(ره)

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شوشتر از کتابخانه علامه شیخ شوشتری(ره) وابسته به آستان قدس رضوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار علم و فرهنگ آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حبیب پور، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شوشتر به همراه جمعی از نخبگان شهرستان از کتابخانه علامه شیخ شوشتری(ره) وابسته به آستان قدس رضوی بازدید کرد.

امام جمعه شهرستان شوشتر و هیأت همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه فرهنگی و وقفی،  با ابراز رضایت از اقدامات و خدمات ارائه شده دراین مجموعه، با توجه به اینکه توسعه این کتابخانه وقفی با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت آستان قدس رضوی انجام گرفته، بر لزوم همکاری همه نهادها جهت ترویج فرهنگ وقف و کتابخوانی تاکید کرد.

گفتنی است با توجه به ارادت ویژه مردم شوشتر به علامه شیخ شوشتری(ره)، شخصیت‌های مختلف داخلی و خارجی از کتابخانه و بیت این دانشمند اهل علم و فضل، دیدن می‌کنند و با سیره و زندگی ایشان از نزدیک آشنا می‌شوند.

کتابخانه علامه شیخ شوشتری(ره) سال ۱۳۷۴، توسط علامه شیخ شوشتری برای استفاده عموم وقف بر بارگاه مطهر ثامن‌الحجج(ع) شده است و در حال حاضر با برخورداری از ۱۹۲ نسخه کتاب خطی، ۲۸۷ نسخه کتاب چاپ سنگی و نزدیک به ۳۵ هزار نسخه کتاب چاپی، در بیش از ‌هزار مترمربع زیربنا، پذیرای افزون بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر عضو کتاب‌خوان است.

این کتابخانه زیر نظر معاونت امور کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی، همه روزه جز ایام تعطیل از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۹:۴۵ واقع در استان خوزستان، شوشتر، خیابان طالقانی، کوچه شاه زید، جنب منزل علامه شیخ شوشتری(ره)، به اقشار مختلف اهل مطالعه خدمات‌رسانی می‌کند.

لازم به ذکر است، شوشتر با توجه به بهره‌مندی از آثار باستانی فراوان، میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است که کتابخانه و بیت علامه شیخ شوشتری(ره) نیز با توجه به قرارگیری در بافت قدیمی شهرستان، مورد توجه و بازدید علاقه‌مندان از گوشه و کنار دنیا قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.