تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

4

سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح جهش تولید و تامین مسکن برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی خبر داد

  • کد خبر : 884
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح جهش تولید و تامین مسکن برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی خبر داد

سخنگوی شورای نگهبان خبر داد: شورای نگهبان طرح مجلس برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال را تایید کرد سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح جهش تولید و تامین مسکن برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی خبر داد. هادی طحان‌نظیف در ارتباط زنده با شبکه خبر در ارتباط با موضوع «آخرین وضعیت طرح […]

سخنگوی شورای نگهبان خبر داد:
شورای نگهبان طرح مجلس برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال را تایید کرد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح جهش تولید و تامین مسکن برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی خبر داد.

هادی طحان‌نظیف در ارتباط زنده با شبکه خبر در ارتباط با موضوع «آخرین وضعیت طرح جهش تولید مسکن» گفت: طرح جهش تولید مسکن چند باری در تردد بین شورای نگهبان و مجلس بود، اولین بار فروردین سال جاری به شورای نگهبان ارسال شد و با اصلاحاتی که مجلس درمورد این طرح داشت، در جلسه چهارشنبه شورای نگهبان مجددا بررسی و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدوارم این طرح به جهش و رونق تولید مسکن که یکی از صنایع پیشران کشور محسوب می‌شود، بیانجامد.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از دغدغه‌های امروز مردم است، افزود: امیدواریم رونق مسکن زمینه اشغال و ازدواج جوانان را فراهم کند.

طحان نظیف با اشاره به جزئیات طرح جهش تولید و تامین مسکن تصریح کرد: ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، در ماده ۱ این طرح اشاره شده و دولت با اجرای این قانون می‌تواند به این هدف دست یابد و مانعی برای این موضوع ندارد و با توجه به اینکه یکی از وعده های رئیس جمهور در دوران انتخابات بود، امیدواریم این طرح عملیاتی شود.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: ایجاد شورای عالی مسکن به ریاست رئیس جمهور و بحث صندوق ملی مسکن که هدفش تجمیع و تخصیص منابع مالی، تامین و واگذاری اراضی، تامین مصالح ساختمانی و تسهیل اخذ خدمات ساختمانی مانند صدور پروانه ساخت و پایان کار در این قانون پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.