تاریخ : جمعه, ۳ فروردین , ۱۴۰۳ 13 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

0

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان خوزستان فعال شود

  • کد خبر : 792
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان خوزستان فعال شود

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان خوزستان فعال شود نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شوراهای امر به معروف در حل مسایل مردم بسیار مهم است و در دستگاه‌های خوزستان بویژه در ۱۰ دستگاه پر مراجعه شوراهای فعال باید مستقر شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین […]

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان خوزستان فعال شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شوراهای امر به معروف در حل مسایل مردم بسیار مهم است و در دستگاه‌های خوزستان بویژه در ۱۰ دستگاه پر مراجعه شوراهای فعال باید مستقر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر خوزستان در نشست با اعضا و برخی دبیران شوراهای امر به معروف دستگاه‌های اجرایی که به مناسبت دهه امر به معروف برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: مسئله راه‌اندازی شورای امر به معروف دستگاه‌های اجرایی یک اقدام مهم و پر اهمیتی است.

وی افزود: فعال کردن شورای دستگاه‌ها کار بسیار ارزشمندی است. ۱۰ اداره پر مراجعه مردمی داریم که این ۱۰ دستگاه را به هر شکل ممکن باید فعال کنیم. دادگستری پر مراجعه‌ترین دستگاه است که باید شورایی قوی در آن شکل گیرد و افرادی مستقر شوند در این شورا که موضوعات و مسائل مردم را تا حصول نتیجه پیگیری کنند. همچنین شهرداری‌ها نیز در اولویت هستند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد ادامه داد: تعداد قابل توجهی از مردم که به دفتر ما مراجعه می‌کنند ۹۰ درصد مشکلات آنها به ادارات مربوط می‌شود و اگر نظارت در دستگاه‌ها قوی شود این همه مشکلات بین مردم و دستگاه‌ها به وجود نمی‌آید.

وی تصریح کرد بحث آب و فاضلاب در خوزستان جزو اولویت‌ها است. ستاد امر به معروف در بحث آبگرفتگی‌ها ورود کند قبل از اینکه دوباره مردم با مشکل مواجه شوند. کارگروه محرومیت زدایی در شهرهای اهواز و خوزستان تشکیل شده و ستاد نیز باید به موضوع محرومیت زدایی نیز ورود کند.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: به عنوان معروف یک کارگروه در مجموعه ستاد برای اختلافات خانوادگی نیز راه اندازی شود. باید ابتکارهای متعدد اجرا شود تا تغییر رویکرد برای مردم محسوس شود.

بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان در این نشست اظهار داشت: برنامه‌های دهه احیا به دستگاه‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده است و تیمی جهت پیگیری این برنامه‌ها در حال انجام کار است. وضعیت کرونا در استان سبب شد تا بسیاری از برنامه‌ها و اجتماعات لغو شود اما تلاش شد دیگر برنامه‌ها در دایره‌ای کوچکتر اجرا شود.

شهریاری ادامه داد: راه اجرای برنامه‌ها دستگاه به دستگاه است. اگر شوراهای دستگاه‌ها شکل بگیرد و هر دستگاه ۱۰ مشکل و دغدغه مردم را برطرف کند حجم بسیار زیادی کار انجام خواهد شد. در این زمینه جلسات ماده ۲۰ برای مشکلات و برنامه ها بسیار راهگشا است.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.