تاریخ : دوشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۳ 16 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

2

دستگاه قضایی استان خوزستان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند

  • کد خبر : 559
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
دستگاه قضایی استان خوزستان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند

رئیس کل دادگستری استان خوزستان: دستگاه قضایی استان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند. حجت‌الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان یکی از مؤثرترین گام برای جلوگیری از پدیده زمین خواری، حد نگاری اراضی ملی و تثبیت مالکیت آن بر شمرد و اظهار کرد: با اجرای قانون […]

رئیس کل دادگستری استان خوزستان:
دستگاه قضایی استان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند.

حجت‌الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان یکی از مؤثرترین گام برای جلوگیری از پدیده زمین خواری، حد نگاری اراضی ملی و تثبیت مالکیت آن بر شمرد و اظهار کرد: با اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، اختلافات و دعاوی بین افراد و دستگاه‌های دولتی نیز رفع خواهد شد و سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند نیز به حداقل ممکن خواهد رسید.

وی افزود: دستگاه قضایی استان مصمم است با هرگونه فساد بدون هیچ‌گونه ملاحظه و خط قرمزی مبارزه کند. از این رو انتظار می‌رود که دستگاه‌های متولی با استفاده از ابزارهای قانونی جلوی این گونه تعرض‌ها و تخریب طبیعت را بگیرند چرا که تعلل در برخورد با تخلفات تنها به نفع سودجویان است.

رئیس دادگستری استان خوزستان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه قاطع با پدیده زمین‌خواری، دادگستری خوزستان در راستای وظایف خود خوشبختانه در سال گذشته و سه ماه نخست امسال، اراضی ملی زیادی را در استان رفع تصرف کرد و در این زمینه با سود جویان و زمین‌خواران قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به فرهنگ غلط آتش زدن کاه و کلش زمین‌های کشاورزی استان پس از برداشت محصول، ادامه داد: کشاورزان بنابر دلایلی مانند آماده‌سازی زمین کشاورزی، سهولت عملیات و مسائل اقتصادی بقایای کشاورزی مزارع و مراتع را آتش می زنند که برای مقابله با این فرهنگ غلط باید دستگاه های متولی راهکارهای مناسب و جایگزین برای آن پیدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی تصریح کرد: یکی از روش‌های مقابله با ریزگردها در استان کاشت درخت مثمر و جنگل کاری است که با حفاظت بیشتر از آنها میتوان جلوی گرد و خاک و تخریب طبیعت را گرفت.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.