تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

6

آیت‌الله فرحانی: وزارت نیرو پیش از وقوع فاجعه زیست محیطی فورا نسبت به تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند

  • کد خبر : 543
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
آیت‌الله فرحانی: وزارت نیرو پیش از وقوع فاجعه زیست محیطی فورا نسبت به تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند

وزارت نیرو فورا برای تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وزارت نیرو پیش از وقوع فاجعه زیست محیطی فورا نسبت به تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند. آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص پیش بینی چنین وضعیتی […]

وزارت نیرو فورا برای تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند

نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وزارت نیرو پیش از وقوع فاجعه زیست محیطی فورا نسبت به تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند.

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص پیش بینی چنین وضعیتی دو سال پیش در جلسه‌ای با حضور وزیر اطلاعات به وزیر نیرو پیرامون تجدید نظر در سیاست‌های آبی و تامین حقابه دائمی هورالعظیم و نیز به وزیر نفت در خصوص جلوگیری از اقدامات مخرب شرکت‌های نفتی و خشکاندن تالاب برای استخراج نفت تذکر دادیم و به معاون رییس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست خواستیم تا به وظایف خود در قبال فجایع زیست محیطی در خوزستان عمل کند.

وی افزود: وزارت نیرو باید پیش از وقوع فجایع زیست محیطی فورا نسبت به رهاسازی آب از سدهای بالادست و تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند به هر حال شخص وزیر نفت و همچنین رئیس سازمان محیط زیست نباید بگونه‌ای عمل کنند که دولت و کشور را در برابر مطالبات و پرسش‌های نهادهای جهانی خلع سلاح کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در کنار مسائل زیست محیطی شاهد گسترش تنش آبی در روستاهای هویزه و شادگان همچون خضر و منصوره و دهها آبادی دیگر هستیم که مردم را به زحمت انداخته و چالش مواجه کرده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های نفتی که محیط و اراضی این روستاها را به مخزن و منبع درآمدهای کلان ارزی تبدیل کرده و بهره‌های فراوان می برند و جز آلایندگی و تخریب محیط زیست عوایدی برای ساکنین نداشته‌اند، حداقل به مسوولیت‌های اجتماعی خود در زمینه تامین آب شرب سالم روستاهای هویزه و شادگان عمل کنند.

فرحانی تصریح کرد: بنده علاوه بر تماس با مسوولان وزارت نیرو و نفت در راستای تامین حقابه هورالعظیم و رفع مشکل آبرسانی به روستاهای شادگان و هویزه، در صورت عدم تحقق وعده از طریق شورای عالی امنیت ملی، رییس جمهور منتخب و ریاست قوه قضائیه ترک فعل مدیران مربوطه را پیگیری خواهم کرد.

وی بیان کرد: ما برای مطالبات مردمی که تبعات هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل و هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب و خط ولایت کرده‌اند ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.