تاریخ : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ 18 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

1

نماینده ولی فقیه در خوزستان: در دولت بعدی باید بساط سهم‌خواهی حذف و نیروهای کارآمد و انقلابی مسئولیت گیرند

  • کد خبر : 504
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
نماینده ولی فقیه در خوزستان: در دولت بعدی باید بساط سهم‌خواهی حذف و نیروهای کارآمد و انقلابی مسئولیت گیرند

مطالبه آرمان‌های انقلاب وظیفه اصلی نیروهای انقلابی در دولت بعدی است/خوزستان نیاز به نیروی قوی و انقلابی دارد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در دولت بعدی باید بساط سهم خواهی حذف و نیروهای کارآمد و انقلابی مسئولیت گیرند. حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی‌‌فر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم تجلیل […]

مطالبه آرمان‌های انقلاب وظیفه اصلی نیروهای انقلابی در دولت بعدی است/خوزستان نیاز به نیروی قوی و انقلابی دارد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در دولت بعدی باید بساط سهم خواهی حذف و نیروهای کارآمد و انقلابی مسئولیت گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی‌‌فر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم تجلیل از عوامل ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خوزستان اظهار داشت: انسان‌های کریم دارای حسن خلق هستند و از افترا و تهمت پرهیز می‌کنند.

وی به مسأله مناظرات انتخاباتی اشاره و گفت: در مناظرات برخی نامزدها اخلاق اسلامی را رعایت نکردند و به آیت الله رئیسی موارد خلاف را نسبت دادند که با روح اسلام سنخیتی نداشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به دیگر ویژگی انسان کریم اشاره و بیان داشت: فروخوردن خشم و چشم پوشی و نادیده گرفتن خطای دیگران از دیگر سجایای اخلاقی است که انسان انقلابی را توانمند می سازد.

وی به نیرو‌های انقلابی و دلسوز توصیه کرد: سادگی و دوری از تجملات اصل سالم ماندن است.‌ مواظب باشید در مسایل دنیوی آلوده نشوید و به مسایل کوچک هم حساس باشید زیرا این موارد کوچک زمینه سقوط بزرگتر را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر به بیان خاطره‌ای از شهید رجایی اشاره و ادامه داد: شهید رجایی در دوران ریاست جمهوری دقت داشتند که حتی در اتاق کار خود وسیله غیرمتعارف و حتی میوه نوبرانه خرید نشود.

وی ادامه داد: دلسوزان انقلاب باید برای تحقق آرمان‌ها هم قسم شوند و تلاش کنند در دولت بعدی آرمانهای امام محقق شود.

امام جمعه اهواز با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: در دولت بعدی باید سهم خواهی ریشه کن شود و انسان‌های متخصص و انقلابی بر مسند قرار گیرند.

وی به مسئله خوزستان اشاره و بیان داشت: در خوزستان باید افراد تراز و قوی مسئولیت بگیرند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.