تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

3

مقام معظم رهبری: انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است رای بدهید.

  • کد خبر : 461
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
مقام معظم رهبری: انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است رای بدهید.

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم *خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند* انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم ‌سالاری دینی است و از طرف دیگر مقبولیت و مشروعیت نظام هم در گِرو حضور گسترده همه‌ی مردم با سلیقه‌های مختلف فکری […]

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم
*خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند*

انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم ‌سالاری دینی است و از طرف دیگر مقبولیت و مشروعیت نظام هم در گِرو حضور گسترده همه‌ی مردم با سلیقه‌های مختلف فکری است.
ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به واقع سرزمین انتخاب‌ و انتخابات متعدد بوده و مردم با حضور در این عرصه، شعور سیاسی و اجتماعی خود را نشان دادند و اکنون نیز با شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.
کشور عزیزمان ایران، دشمنان قسم خورده‌ای دارد که از استقلال ملت مسلمان ایران زخم خورده‌اند. استکبار جهانی، به کمتر از نابودی استقلال، یکپارچگی و اقتدار ملی ایران راضی نیست. اما به لطف خدا و هوشمندی رهبر عزیزمان و حمایت‌های امت‌اسلامی، همواره شکست خورده‌اند.
در این برهه تاریخی حساس که قرار است سرنوشت چهار سال با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهروروستا در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم بخورد، پس باید همه ما بر خود لازم بدانیم تا با همفکری و همراهی یکدیگر و آگاهی بخشی و ترغیب مردم شریف‌مان، از این پیچ تاریخی و خطیر هم گذر کنیم.
پس همه با هم بیاییم و در پاسخ به دعوت مقام معظم رهبری که در بخشهایی از بیانات اخیرشان فرمودند:
*مردم بدانند اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند.*
*کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند.*
*انتخابات را متعلق به خودتان بدانید که متعلق به شماست و از خدا کمک و هدایت بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه که درست و حق است و به کسی که شایسته است رای بدهید.*
از طریق فضای مجازی و حقیقی، مردم را به حضور حداکثری دعوت کنیم.
بیاییم و دست در دست یکدیگر به خواسته شهیدانمان لبیک گفته و ادامه دهنده راه سیدالشهدای مقاومت باشیم، تا حراست و صیانت از خون شهیدان را در این آزمون بزرگ به ثبت برسانیم و با همت شایسته، اقتدار ملی، استقلال میهن و امنیت کشور اسلامی‌مان را بیش از پیش تثبیت کنیم.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.