تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

4

توصیه‌های رهبر انقلاب به نامزدها برای رعایت اخلاق انتخاباتی/طرفداران نامزدها مراقب برنامه دشمن باشند

  • کد خبر : 388
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
توصیه‌های رهبر انقلاب به نامزدها برای رعایت اخلاق انتخاباتی/طرفداران نامزدها مراقب برنامه دشمن باشند

توصیه‌های رهبر انقلاب به نامزدها برای رعایت اخلاق انتخاباتی میدان انتخابات میدان مسابقه‌ خدمت است. قرآن به ما دستور می‌دهد: «فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ» دنباله‌ کار نیک با هم مسابقه بدهید. نامزدها با یک چنین نگاه بایستی به انتخابات نگاه کنند. نفرت پراکنی و اتهامات چنین و چنان یا شعارهای غیرواقع‌بینانه هم داده نشود. شعارهای غیرواقع‌بینانه گاهی […]

توصیه‌های رهبر انقلاب به نامزدها برای رعایت اخلاق انتخاباتی

میدان انتخابات میدان مسابقه‌ خدمت است. قرآن به ما دستور می‌دهد: «فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ» دنباله‌ کار نیک با هم مسابقه بدهید. نامزدها با یک چنین نگاه بایستی به انتخابات نگاه کنند.
نفرت پراکنی و اتهامات چنین و چنان یا شعارهای غیرواقع‌بینانه هم داده نشود. شعارهای غیرواقع‌بینانه گاهی ممکن است فریب مردم تلقی بشود. نه. با توجه به امکانات کشور و واقعیات کشور بایستی شعار داد و وعده داد و چه کرد. این جوری بایستی عمل کرد.
ملاحظات اخلاقی جداً رعایت بشود. یعنی واقعاً اگر چنانچه نامزدهای انتخاباتمان هم در مناظراتشان، هم در مصاحبه‌هایی که با آنها می‌شود، سؤال جوابهایی که با آنها می‌شود، اخلاق اسلامی را رعایت بکنند، این سرریز می‌شود در جامعه، آحاد مردم ملاحظات اخلاقی را یاد می‌گیرند و رعایت می‌کنند. این سرمشقی برای آنها خواهد شد. و هنجارشکنی هم نکنند.
راه حل بعضی‌ها برای اینکه بیشتر دیده بشوند، بیشتر شنیده بشوند، این است که هنجارشکنی کنند، خطوط قرمز نظام را به قول خودشان بشکنند.
نظام جمهوری اسلامی یک نظام مستقر و پابرجاست، یک نظام جاافتاده است، خطوط اصلی نظام مشخص است.
این جور نباشد که سعی کنند حالا با شکستن این حدود و ثغور مهم نظام جمهوری اسلامی برای خودشان یک موقعیتی دست و پا کنند که موقعیت هم به دست نمی‌آید.

طرفداران نامزدها مراقب برنامه دشمن باشند

طرفدارهای نامزدها اگر نیتشان را خدایی کنند در طرفداری از هرکدام از نامزدها که انتخاب می‌کنند، خدای متعال به کارشان برکت خواهد داد.
گاهی اوقات طرفدارها یک تعارض‌هایی را به وجود می‌آورند که خود نامزدها از آن تعارض‌ها اصلاً خبر ندارند. من خواهش می‌کنم طرفداران محترم نامزدها مراقب این جهات باشند.
برنامه‌ مخالفین هم که ما تا حدودی اطلاع داریم به جان هم انداختن طرفدارهاست، یعنی در فضای مجازی از زبان یک نفری از این ستاد علیه یک کسی در آن ستاد یک حرفی منتشر می‌کنند به دروغ، از زبان او علیه این، اینها را به جان هم می‌اندازند. این برنامه است.
توجه داشته باشید. انگیزه‌های دشمنان برای اخلال و ایجاد اختلال خیلی انگیزه‌های عمیقی است و دنبال این مسئله هستند.
همه هم ملتزم بشوند بین خود و خدا که نتیجه‌ انتخابات هر چه شد، همه آن را نجیبانه بپذیرند.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.