تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

5

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند استعفا کرد

  • کد خبر : 335
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند استعفا کرد

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند استعفا کرد. معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند نامه ی استعفای خود را به سرپرست جدید این سازمان ارائه کرد. در متن استعفای سید علی موسوی چنین آمده است: بسمه تعالی در نظام جمهوری اسلامی، پذیرش مسئولیت به معنای کامجویی از قدرت نیست، بلکه […]

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند استعفا کرد.

معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند نامه ی استعفای خود را به سرپرست جدید این سازمان ارائه کرد.

در متن استعفای سید علی موسوی چنین آمده است:

بسمه تعالی

در نظام جمهوری اسلامی، پذیرش مسئولیت به معنای کامجویی از قدرت نیست، بلکه به معنای قبولی زحمات، خدمت به مردم است.
مقام معظم رهبری

((نامه سپاس و خداحافظی))

سروران عزیز و ارجمندم باسلام و دعای خیر،
آری هر آمدنی، رفتنی در پیش دارد اینک که بعد از قریب ۳/۵ سال تصدی مسئولیت معاونت سرمایه گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند و بعد از چند نوبت پیگیری از جناب آقای دکتر گروسی مدیرعامل محترم سازمان با کناره گیری اینجانب از مسئولیت معاونت موافقت نمودند ضمن تشکر از الطاف ایشان آرزوی سربلندی و عاقبت بخیری و موفقیت برای وی و همکاران سازمان را از خداوند منان خواستارم.
برای برادر عزیزم جناب آقای جبار سالم پور که مسئولیت خطیر معاونت سرمایه گذاری و امور اقتصادی را پذیرفتند، آرزوی بهترین ها را دارم و در جهت موفقیت ایشان از هر گونه مشاوره ای که صلاح بدانند دریغ نخواهم کرد. ((ان شاء ا… بعد از یک استراحت کوتاه بزودی با پتانسیل جدید و تفکرات نوین بار دیگر اگر خداوند مصلحت دانستند برخواهم گشت))

در پایان این دوره از مسئولیتم باید از افراد ذیل تشکر ویژه نمایم؛
۱- ابتدا از اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز از جمله صدا و سیمای مرکز آبادان، خبرگزاری ها و روزنامه ها و پایگاه ها و سایت های خبری و فعالین فضای مجازی و همکاران واحد روابط عمومی سازمان که با انتقادهای سازنده و انعکاس اخبار این معاونت، در گرما و سرما یار و یاور اینجانب و همکارانم بودند تشکر خاص و ویژه نمایم.
۲- از تک تک همکاران عزیزم در بخش های مختلف معاونت از جمله مدیران، روسای ادارت و کارشناسان که در مدتی که در کنار شما به کار مشغول بودم، درس های زیادی آموختم، شما همکاران عزیز که همواره عزمتان در کار جزم بود و دلتان پر از امید و مهربانی و گامهایتان در حرکت، خداوند را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پرمحبت شما همکاران گرامی سپری کنم از همکاران آبدارخانه و دفتر خصوصا برادر عزیزم عباس ابراهیمی و خواهر ارجمندم سرکار خانم عالمی که بعضا مجبور بودند در این مدت اخلاق تند حرفه ای اینجانب را تحمل کنند، تشکر و قدردانی می کنم و طلب حلالیت.
٣- از چریک پیر و پدر مهربان و مدیر صبور جناب حاج اسمعیل زمانی، اعضای هیات مدیره و همه معاونین سازمان و مدیران زیر مجموعه آنها و مدیران مستقل باید تشکر ویژه نمایم که همیشه در کنارم بودند و با هم افزائی باعث پیشبرد امور این معاونت شدند.
۴- از معاونین محترم دبیر خانه و مدیران زیر مجموعه آنها خصوصا معاونین اقتصادی سابق و حاضر آقایان دکتر افتخاری و دکتر جمالی و همچنین معاونین محترم سرمایه گذاری مناطق آزاد انزلی، ارس، ماکو، چابهار، کیش و قشم که همیشه طرف مشاورت اینجانب بودند هم تشکر ویژه می نمایم.
۵- از ائمه محترم جمعه و فرمانداران محترم، نمایندگان محترم مردم شریف خرمشهر و آبادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان محترم سپاه و نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی و مدیران دستگاههای اجرائی و خدمات رسان همکار در دو شهرستان و همچنین روسا و اعضای هیات رییسه اتاق های بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی و اصناف شرستانهای خرمشهر و آبادان هم تشکر می نمایم.

در پایان به پیوست اشاره ای کوتاه به اهم فعالیت ها واقدمات موثری که در طول ۳/۵ سال مسئولیت مستمر معاونت سرمایه گذاری و امور اقتصادی منطقه توسط اینجانب و همکارانم در بخشهای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، رونق تولید و جهش تولید و توسعه صادارت غیر نفتی به عمل آمد را خدمتتان تقدیم می کنم؛
۱- افتتاح و بهره برداری بیش از ۵۰ واحد در شهرکهای صنعتی و خدماتی الی ۳/۵ سال گذشته.
۲- علاوه بر ۵۰ واحد به بهره برداری رسیده، تعداد ۱۵ واحد صنعتی و خدماتی و تجاری دیگر آماده بهره برداری می باشند که ان شاء ا… عن قریب از طریق ویدئو کنفرانس توسط ریاست محترم جمهوری افتتاح خواهند شد. این پروژه ها شامل: پست برق ۴۰۰ مگاوات شرکت فولاد جهان آراء تامین واحد جداسازی هوا (اکسیژن پلان) – پایانه فروش آنلاین بی سیم و با سیم و دستگاه خود پرداز – سردخانه دو مداره ۵۰۰ تنی میهن – برج تجاری اداری وزراء – تولید لامپ LED – طرح توسعه کلید مینیاتوری، لامپ و چراغ پروژکتوری- تولید عطر و ادکلن- تولی فیلتر روغن خودرو- تولی لبنیات و چیپس و پفک- پوشاک و لباس های آتش نشانی.
۳- برگرداندن ۱۵ واحد صنعتی راکد با بیش از ۱۰ سال عدم فعالیت به چرخه تولید.
۴- بهره برداری از ۴ واحد تجاری و خدماتی بزرگ در منطقه.
۵- جذب ۴ سرمایه گذار خارجی از کشورهای چین و ترکیه با سرمایه گذاری فریب ۵۰۰ میلیون دلار طی ۲ سال گذشته علی رغم تحریمهای ظالمانه، که ۲ پروژه آن به بهره برداری، ۱ پروژه با پیشرفت ۸۰ درصد و ۱ پروژه در مرحله خاکریزی می باشند، این پروژه ها در زمینه مینی پالایشگاه – تولید کود و دفع سموم شیمیایی،
تولی فیلتر و همچنین تولید…..
از مواد معدنی.
۶- حمایت همه جانبه از کنسرسیوم ایرانی و چینی جهت ساخت فاز ۲ پالایشگاه و تسهیل امور سرمایه گذاری آنها که منجر به جذب و اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر گردید.
۷- جذب ۷۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و ۴۷۹ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در بخش های صنعتی، خدماتی و نجاری و گردشگری در مدت ۳/۵ سال مسئولیت اینجانب.
۸- پنج میلیارد دلار ارز آوری برای کشور از طریق صادارت کالا و خدمات از طریق بندر خشک شلمچه و بنادر آبادان و خرمشهر در مدت ۳/۵ سال.
۹- ۷۰۰ میلیون دلار صادارت خدمات و کالاهای تولیدی منطقه به خارج از کشور.
۱۰- قریب یک میلیارد دلار واردات ماشین آلات و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی مستقر در منطقه -که نشان از پویایی صنعت در منطقه می باشد- در مدت ۳/۵ سال مسئولیت اینجانب.
۱۱- قریب ۷۰۰ میلیون دلار ترانزیت خارجی کالاها از طریق منطقه به کشورهای مختلف.
۱۲- استفاده از نیروی انسانی جوان وبومی از بدنه کارشناسی سازمان و انتصاب آنها در مسئولیت های مختلف از جمله: مدیریت گمرک- مدیریت سرمایه گذاری- مدیریت کسب و کارها- مدیریت کار و خدمات اشتغال اداره ثبت شرکتها- اداره شلمچه.
۱۳- تلاش و کوشش و سمت و سوی حرکت معاونت در راستای اساسنامه سازمان و وظایف تعیین شده قانونی و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و پرداختن به امور متفرقه.
۱۴- شفاف سازی و سالم سازی واحدهای تحت پوش معاونت و حذف دلالها و واسطه ها در بخش های مختلف از جمله گمرک منطقه- ثبت شرکتها و واحد کار و اشتغال منطقه.
۱۵- برگزاری همایش تجلیل از صادر کنندگان- صنعتگران- اعزام هیات تجاری از خارج کشور- شرکت در نمایشگاههای بین الملی و برگزاری نمایشگاههای داخلی.
۱۶- تعامل و تفاهم با تشکلها و انجمن های اتاق های بازرگان- صنایع- معادن و کشاورزی و اتاق های اصناف منطقه.

ایام عزت مستدام
ارادتمند شما-سید علی موسوی

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.