تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

6

استخدام سفارشی در شهرداری‌های خوزستان ممنوع است؛ شهرداران متخلف برکنار می‌شوند

  • کد خبر : 240
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
استخدام سفارشی در شهرداری‌های خوزستان ممنوع است؛ شهرداران متخلف برکنار می‌شوند

استاندار خوزستان: استخدام سفارشی در شهرداری‌های خوزستان ممنوع است؛ شهرداران متخلف برکنار می‌شوند باید یک گروه بازرسی برای تحقیق و تفحص در زمینه استخدام در شهرداری ها تشکیل شود تا مشخص گردد که این همه نیرو به دستور چه کسی و براساس چه ساز و کاری جذب شده‌اند و اصلا این نیروها کجا هستند؟ آیا […]

استاندار خوزستان:
استخدام سفارشی در شهرداری‌های خوزستان ممنوع است؛ شهرداران متخلف برکنار می‌شوند

باید یک گروه بازرسی برای تحقیق و تفحص در زمینه استخدام در شهرداری ها تشکیل شود تا مشخص گردد که این همه نیرو به دستور چه کسی و براساس چه ساز و کاری جذب شده‌اند و اصلا این نیروها کجا هستند؟ آیا همه نیروها در شهرداری مشغولند؟

سلیمانی گفت: من نمی‌گویم کسی اخراج شود ولی کسانی که در شهر یا استان‌های دیگر هستند و تحت عنوان نیروی شهرداری حقوق می‌گیرند باید بلافاصله پس از شناسایی اخراج شوند.

وی با بیان اینکه استخدام در شهرداری‌ها باید براساس آزمون رسمی باشد اظهار کرد: به معاون عمرانی استانداری دستور دادم به کلیه شهرداران استان بخشنامه کند که استخدام سفارشی در شهرداری‌های استان ممنوع است و اگر یک شهردار براساس توصیه و فشار اصحاب قدرت اقدام به استخدام خارج از ضابطه در شهرداری متبوع کند برکنار خواهد شد.

قاسم سلیمانی دشتکی در خصوص برخی نیروهای شهرداری در استانداری خوزستان را کار غیرقانونی دانست و گفت: این نیروها که حقوق و مزایای خود را از شهرداری دریافت می‌کنند باید هرچه سریعتر به مجموعه شهرداری‌ برگردند.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.