تاریخ : دوشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۳ 16 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

6

آوایی: بهترین خدمت مسئولان این است که موانع پیش روی مردم را کاهش دهند

  • کد خبر : 2202
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
آوایی: بهترین خدمت مسئولان این است که موانع پیش روی مردم را کاهش دهند

آوایی: دولتها باید منافع مردم را به خودروسازان ترجیح دهند/حمایت از تولید داخلی فقط جلوگیری از واردات خودرو نیست/کاهش تعرفه واردات خودرو باعث افزایش ایمنی خودروها و کاهش قیمت آن می‌شود به گزارش روابط عمومی دفتر سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول ظهر امروز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه در آیین بهره‌برداری از مجتمع […]

آوایی: دولتها باید منافع مردم را به خودروسازان ترجیح دهند/حمایت از تولید داخلی فقط جلوگیری از واردات خودرو نیست/کاهش تعرفه واردات خودرو باعث افزایش ایمنی خودروها و کاهش قیمت آن می‌شود

به گزارش روابط عمومی دفتر سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول ظهر امروز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه در آیین بهره‌برداری از مجتمع خدمات رفاهی نساروند در آزادراه دزفول_شوشتر_اهواز اظهار داشت: بهترین خدمت مسئولان این است که موانع پیش روی مردم را کاهش دهند.

وی افزود: افرادی که در وضعیت کنونی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند افرادی شجاع هستند لذا با توجه به شرایط اقتصادی از این افراد باید حمایت شود تا از نظر اعتباری و آورد مالی متضرر نشوند.

نماینده مردم شریف شهرستان دزفول با اشاره به ضرورت اختصاص اعتبار جهت ایمن‌سازی جاده دزفول شوشتر، جاده میانرود و جاده بن‌جعفر اظهار کرد: احداث جاده و ایمن‌سازی جاده‌های موجود و ساخت مجتمعهای رفاهی بین جاده‌ای باعث جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوادث جاده‌ ای سه عامل ایمن‌بودن جاده ، اشتباه انسانی و ایمن بودن خودرو نقش دارند افزود: هم خودروها و هم جاده‌ها باید ایمن باشند تا خطای انسانی کاهش یابد و مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای کاهش یابد‌.

آوایی در ادامه بیان داشت: متاسفانه خودروسازان در بحث کیفیت خودرو بی‌تفاوت هستند و دولتهای مختلف نیز منافع خودروسازان را به منافع مردم ترجیح می‌دهند که این موضوع اشتباه است لذا باید تعرفه خودرو کاهش یابد تا هم کیفیت خودرو افزایش یابد و هم قیمت خودرو کاهش یابد‌.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به بی‌توجهی دولتها به مصوبه کاهش تعرفه واردات خودرو توسط مجلس افزود: متاسفانه از طرفی با مصوبه مجلس در خصوص کاهش تعرفه واردات خودرو مخالفت شده و از طرف دیگر واردات خودرو را به دو خودروساز داخلی سپرده‌اند که باز هم باعث انحصاری شدن بازار خوردو شده است.

آوایی در ادامه تصریح کرد : حمایت از تولید داخلی فقط جلوگیری از واردات خودرو نیست و این اقدام باعث شده خودروسازان منافع مردم را نادیره بگیرند و من بارها به مسئولین گفته‌ام با واردات خودرو و با تعیین یک تعرفه پایین و معقول باید کمک کنیم تا جوانان بتوانند با قیمت پایین خودروی ایمن و با کیفیت تهیه کنند چرا که برخی از طریق همین خودروها امرار و معاش می‌کنند.

آوایی همچنین گفت: در کنار ایمن‌سازی جاده‌ها و خودروها اما باید در اجرای قوانین رانندگی سخت‌گیری شود تا شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در خاتمه با اشاره به توافقات اخیر در حوزه سیاست امور خارجه با همسایگان افزود: تنش‌زدایی با کشورهای همسایه اتفاق مبارکی است که باعث نتایج مثبت به ویژه در حوزه گردشگری می‌شود لذا باید از این ظرفیت برای جذب گردشگر خارجی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=2202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.