تاریخ : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ 18 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

3

توصیه رهبر انقلاب به مدیران جوان حزب‌اللهی که وارد میدان کار شده‌اند

  • کد خبر : 1981
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
توصیه رهبر انقلاب به مدیران جوان حزب‌اللهی که وارد میدان کار شده‌اند

مقام معظم رهبری: در صحبتهای امروز از من خواسته شد عنوان انقلابیگری را از مجلس پس بگیرم رهبر انقلاب در دیدار ماه رمضان با دانشجویان، فرمودند: حالا صحبت مجلس شد و اعتراض به مجلس و درخواست از من که عنوان انقلابیگری را پس بگیرم از این مجلس. خب خیلی نماینده‌های این مجلس همین جوانهای دیروز […]

مقام معظم رهبری:
در صحبتهای امروز از من خواسته شد عنوان انقلابیگری را از مجلس پس بگیرم

رهبر انقلاب در دیدار ماه رمضان با دانشجویان، فرمودند:
حالا صحبت مجلس شد و اعتراض به مجلس و درخواست از من که عنوان انقلابیگری را پس بگیرم از این مجلس.
خب خیلی نماینده‌های این مجلس همین جوانهای دیروز در جایگاه شمایند. یعنی خیلی‌ از آنها جوانهایی هستند که چند سال قبل از این مثل شما می‌آمدند می‌ایستادند انتقاد میکردند، حرف میزدند، اشکال میکردند. انقلابی‌اند.
این جور نیست که انقلابی نباشند. البته من یکایک را که نمیشناسم. مجموعه را می‌بینم روی مجموعه قضاوت میکنم. مجموعه بد نیست، خوب است، هم در دولت، هم در مجلس و در بعضی از بخشهای دیگر، مجموعه خوب است.
حالا ممکن است یک اشکالاتی بر بعضی‌ از آنها وارد باشد.

توصیه رهبر انقلاب به مدیران جوان حزب‌اللهی که وارد میدان کار شده‌اند

رهبر معظم انقلاب در ادامه این دیدار فرمودند:
توصیه‌ی آخر من مربوط به جوانهایی است که از قبیل شما بودند تا چند سال قبل از این، امروز بحمدالله در رده‌های مدیریتی قرار گرفتند، چه در مجلس که شما حسابی شستشویشان دادید یکی از دوستان، چه در مدیریتهای دولتی هستند. خب این خیلی مغتنم است. یقیناً بدون نیروی جوان مؤمنِ پرانگیزه‌ی پرتوان این بار سنگین جمهوری اسلامی پیش نخواهد رفت بدون شک.
اینکه بنده گفتم مدیر جوان حزب‌اللّهی، در همین جلسه‌ی شما یک وقتی چند سال پیش گفتم، این به خاطر این است که بدون مدیریت جوان و پرانگیزه و مؤمن کارها پیش نمیرود. باید باشند جوانها آنجا.
منتها توصیه‌ای که من به این جوانهای عزیزی که حالا الحمدلله وارد میدان کار شدند، چه در قوه‌ی مقننه، چه در قوه‌ی قضائیه، چه در قوه‌ی مجریه، توصیه‌ای که می‌کنم این است که اینها سعی کنند این مسئولیت کنونی را پله‌ای برای مسئولیتهای بالاتر قرار ندهند.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.