تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

1

استاندار خوزستان و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان: میزان سفر به خوزستان ۹۵ درصد افزایش یافته است

  • کد خبر : 1863
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
استاندار خوزستان و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان: میزان سفر به خوزستان ۹۵ درصد افزایش یافته است

استاندار خوزستان و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان: میزان سفر به خوزستان ۹۵ درصد افزایش یافته است استاندار خوزستان با اشاره به افزایش سفر به استان خوزستان گفت: تا کنون ۴۵۵ هزار نفر به خوزستان وارد شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹۵ درصدی را شاهد هستیم. به گزارش روابط عمومی […]

استاندار خوزستان و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان:
میزان سفر به خوزستان ۹۵ درصد افزایش یافته است

استاندار خوزستان با اشاره به افزایش سفر به استان خوزستان گفت: تا کنون ۴۵۵ هزار نفر به خوزستان وارد شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹۵ درصدی را شاهد هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان، صادق خلیلیان صبح امروز در نخستین روز سال ۱۴۰۱ در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور که با حضور وزیر کشور و معاون گردشگری و رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان به صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به تعداد ورود گردشگران به خوزستان اظهار کرد: در مجموع تاکنون ۴۵۵ هزار نفر با احتساب راهیان نور، گردشگر وارد خوزستان شده است که تمهیدات لازم جهت اسکان آنها از قبل برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ۲ جلسه ستاد استانی هماهنگی خدمات سفر با همه مسئولین داشتیم که بحث اقامتگاه‌های درون و درون شهری و همچنین پایش مستمر راه‌ها در دستور کار قرار داشت.

استاندار خوزستان ادامه داد: ۵۳ جلسه شهرستانی و ۱۸۳ جلسه کمیته تخصصی برگزار شد تا خدمات مناسبی به گردشگران ارائه شود.

خلیلیان عنوان کرد: بیشتر افرادی که وارد خوزستان می شوند با وسیله شخصی و سبک هستند که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۹۵ درصدی هستیم و در بحث ایمنی و امنیت راه‌ها ۷۵ تیم گشت محسوس و نامحسوس وجود دارد که با تخلفات به صورت جدی برخورد کنند.

استاندار خوزستان به حوادث جاده ای اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون تعداد فوتی ها ۱۴ درصد و تصادفات جرحی ۵۵ درصد کاهش داشته است و خوشبختانه از میان مسافران نوروزی هیچ گونه فوتی تا به امروز نداشتیم.

خلیلیان افزود: این موضوع نشان می دهد با وجود شلوغی در ورودی شهرها، مردم در حال رعایت کردن هستند و تلاش های پلیس راهور نیز نتیجه بخش بوده است.

وی در خصوص وضعیت اسکان مسافران گفت: مدارس، هتل ها و مراکز مرتبط با گردشگری در کل خوزستان مهمانان را تحت پوشش قرار می دهند و در صورت بروز شرایط غیر عادی اماکنی مانند مساجد و حسینیه ها را پیش بینی کردیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اگر شرایط غیر عادی مانند بارندگی یا بروز پدیده گردوغبار رخ دهد تا ۲۰ هزار نفر نسبت به وضع موجود ظرفیت اسکان مسافران وجود دارد.

خلیلیان در خصوص مسافران راهیان نور عنوان کرد: محل اسکان راهیان نور توسط عزیزان سپاه برنامه ریزی شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
وی افزود: در لحظه سال تحویل بیش از ۶۰ هزار نفر در محل یادمان شلمچه حضور داشتند و پذیرایی مناسبی از آنها صورت گرفت.

خلیلیان بیان داشت: در مجموع تا به امروز ۴۰۰ هزار نفر مسافر راهیان نور به خوزستان داشتیم که بیشتر آنها در اردوگاههای متعلق به سپاه هست اقامت دارند.

استاندار خوزستان ادامه داد: تا به امروز وضعیت مناسبی در خوزستان وجود دارد و کارها به صورت طبیعی در حال طی شدن هستند.

خلیلیان درباره میزان زائران عتبات گفت: زائران عتبات تعدادشان زیاد نیست چرا که عراق بدون ویزا اجازه تردد از مرز را نمی دهد اما با این وجود شاهد تردد ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر زائر در روز از مرزهای خوزستان به سمت عتبات کشور عراق هستیم.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.