تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

5

دبیر ستاد خدمات سفر‌های نوروزی دزفول بر آماده‌سازی زیرساخت‌های شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد

  • کد خبر : 1805
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
دبیر ستاد خدمات سفر‌های نوروزی دزفول بر آماده‌سازی زیرساخت‌های شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد

لزوم آماده سازی زیرساخت‌های دزفول برای نوروز دبیر ستاد خدمات سفر‌های نوروزی دزفول بر آماده سازی زیرساخت‌های شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد دکتر عباس چراغ‌چشم دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی و سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در نشست ستاد […]

لزوم آماده سازی زیرساخت‌های دزفول برای نوروز

دبیر ستاد خدمات سفر‌های نوروزی دزفول بر آماده سازی زیرساخت‌های شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد

دکتر عباس چراغ‌چشم دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی و سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در نشست ستاد خدمات مسافران نوروزی در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای حفظ سلامت عمومی در سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های اجرایی زیر ساخت‌های لازم را برای تعطیلات نوروزی فراهم کنند.

وی اظهار داشت: کمیته‌های ۱۱ گانه درخصوص استقبال از میهمانان نوروزی در دزفول تشکیل شده تا از میهمانان نوروزی با نهایت تکریم، احترام و خدمات از آنها پذیرایی شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول افزود: باید تلاش شود میهمانان نوروزی با ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های دزفول آشنا شوند که این امر در رشد و توسعه شهرستان موثر است.

چراغ‌چشم بیان کرد: باید با ارتباطاتی که بواسطه ورود گردشگران به دزفول برقرار می‌شود برای ایجاد اشتغال در شهرستان بهره گیریم.

وی با بیان اینکه برنامه ستاد نوروزی دزفول از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، ادامه داد: تمامی ادارات باید ستاد خدمات مسافران نوروزی را در اداره تشکیل و گزارش‌ها را به دبیرخانه ارسال کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: حفاری در روزهای پایانی اسفند تا نیمه فروردین ۱۴۰۱ ممنوع است و باید با بنر و بیلبوردخوش آمدگویی، زیباسازی شهری و معرفی تابلوهای گردشگری از میهمانان نوروزی استقبال کرد.

وی افزود: کشیک نوروزی ادارات از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ارسال شوند و ظرفیت‌های آموزش پرورش، شهرداری، هلال احمر، هتل ها و باغ ویلاها معرفی و برای پذیرش میهمانان نوروزی برنامه ریزی شود.

چراغ‌چشم اظهارداشت: وضعیت بهداشتی سرویس های بهداشتی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و نظافت به صورت روزانه و ساعتی انجام شود.

وی افزود: مسافران نوروزی در ایام نوروز و با  گرم شدن هوا از رودخانه دز برای آب تنی استفاده می‌کنند که شهرداری باید در این خصوص توجه داشته باشد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول اظهارداشت: باید به اماکن مذهبی زیارتی نیز توجه ویژه شود ضمن اینکه نمایشگاه نیروی هوایی نیز برنامه های ویژه ای خواهد داشت.

وی بر ضرورت پاکسازی محوطه تاریخی یعقوب لیث به عنوان  یکی از مناطق  گردشگری تاکید کرد و گفت: حدود ۶۰ قایق در محدوده گردشگری دریاچه دز جنب روستای پامنار داریم که هیچکدام جلیقه نجات و بیمه ندارند که باید تدبیری برای آنها اندیشیده شود.

چراغ‌چشم بر ضرورت تامین روشنایی جاده ها برای امنیت مسافران، بازسازی تابلوهای رانندگی و تامین  امنیت مسافران با کمک بسیج تاکید کرد و افزود: برخی دستفروشان مسیرها را نامناسب می‌کنند که صمت باید با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره نظم ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.