تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

3

دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم

  • کد خبر : 1583
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم

سازوکار گشت ارشاد مسئولان در حال تدوین است/ به‌زودی به سراغ مسئولان کم‌کار و متخلف می‌رویم دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان با اشاره به تکمیل سازوکار گشت ارشاد مسئولان، گفت: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم. به گزارش روابط‌عمومی ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان، بهمن شهریاری در سخنرانی […]

سازوکار گشت ارشاد مسئولان در حال تدوین است/ به‌زودی به سراغ مسئولان کم‌کار و متخلف می‌رویم

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان با اشاره به تکمیل سازوکار گشت ارشاد مسئولان، گفت: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان، بهمن شهریاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ۱۰ دی‌ماه، با اشاره به برخی کم‌کاری‌ها در مسیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برخی از کم‌کاری‌ها طراحی بیرونی داشت که انقلاب را در مسیر پیش روندگی خود با مشکل روبه‌رو کند.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر بود که در این مسیر نیز به شهادت رسید.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان در ادامه به جایگاه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اشاره کرد و گفت: نخست اینکه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک نهاد حاکمیتی است و زیر نظر نماینده ولی‌فقیه در استان اداره می‌شود.

شهریاری ادامه داد: دوم اینکه در کار ستادی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر همه دستگاه‌ها موظف به اجرای مصوبات ماده ۲۰ قانون هستند و هیچ دستگاهی نمی‌تواند از انجام این مصوبات سرپیچی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عرصه‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اشاره کرد و بیان داشت: عرصه‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دو بخش سخت و نرم تقسیم می‌شود.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان افزود: لازم است از اینکه مردم اهواز و استان نسبت به مسائل استان بی‌تفاوت نیستند تشکر می‌کنم. امام علی (ع) می‌فرماید اگر در جامعه‌ای بی‌تفاوتی ایجاد شود اشرار بر جامعه حاکم می‌شوند و سنگر به سنگر عقب‌نشینی صورت می‌گیرد.

شهریاری ادامه داد: در هر هفته حداقل ۵ جلسه بایت مأموریت‌ها و تعریف مأموریت‌ها با افراد دغدغه‌مند در استان داریم. اگر دغدغه‌ها در مسیر خودش رسیدگی شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی به بخش سخت‌افزاری اشاره کرد و گفت: کار ستاد پای‌کار آوردن مسئولانی است که وظایف دستگاهشان روی زمین‌مانده است. هیچ صنفی نیست که تا کنون با آنها نشستی در خصوص ایرادات و مشکلاتشان انجام نشده است.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان با بیان اینکه امربه‌معروف ۱۶ عرصه مختلف دارد عنوان کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فقط عقب رفتن روسری‌ها است. عرصه‌های بسیاری از مشکلات مردم وجود دارد که یکی از آنها عفاف و حجاب است.

شهریاری تصریح کرد: ما از مردم کمک می‌خواهیم که در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به ما کمک کنند.

همه آموزش امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در عرصه‌های انتخابی و عمومی در وب‌سایت امربه‌معروف وجود دارد.

وی ادامه داد: تا به امروز ۳۶۴ گروه تخصصی در عرصه‌های ۱۶ گانه وجود دارند و در حال فعالیت هستند.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان با بیان اینکه سازوکار گشت ارشاد مسئولین در حال آماده‌سازی است، تاکید کرد: گشت ارشاد مسئولین را راه‌اندازی خواهیم کرد و به دنبال مسئولانی که کم‌کاری می‌کنند خواهیم رفت و آنها را رها نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم.

شهریاری با اشاره به موضوع ضابطان قضایی، افزود: بحث ضابطان قضایی حدود ۱۰ سالی است که در کشور تعطیل شده اما اکنون دوره‌های تخصصی ضابطان برگزار شده و سازوکار آن توسط مجلس اصلاح شده است. امروز می‌توانید در این دوره‌ها ثبت‌نام کنید و به‌صورت آفلاین این آموزش‌ها را ببینید.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان ادامه داد: آشنایی و مهارت‌های که در مسائل حقوقی، جامعه‌شناختی و روان‌شناختی، فن بیان و مهارت‌های ارتباطی مؤثر، اصول رفتار حرفه‌ای و اختیارات و ارتباط با دادستان‌ها از موارد آموزشی این دوره است.

وی بیان داشت: این دوره همچنین برای کارکنان دولت به‌عنوان دوره ضمن خدمت محاسبه می‌گردد.

شهریاری تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر داشته باشند و تا کنون ۴۰ درصد از دستگاه‌های دولتی این شورا را ایجاد کردند.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان تاکید کرد: در صورت عدم تشکیل شورای امربه‌معروف در ۶۰ درصد دستگاه‌های دولتی باقی‌مانده اسامی آنها به مردم اعلام می‌گردد.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.