تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

3

رسانه‌ها و مدیران باید در برابر تحمیل‌ها و زیاده خواهی‌ها محکم ایستادگی کنند و ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد که بایست این هزینه‌ها را هم در راه منافع مردم بپردازیم

  • کد خبر : 1572
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
رسانه‌ها و مدیران باید در برابر تحمیل‌ها و زیاده خواهی‌ها محکم ایستادگی کنند و ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد که بایست این هزینه‌ها را هم در راه منافع مردم بپردازیم

استاندار خوزستان: رسانه‌ها و مدیران در برابر تحمیل‌ها و زیاده خواهی‌ها ایستادگی کنند استاندار خوزستان گفت: رسانه‌ها و مدیران باید در برابر تحمیل‌ها و زیاده خواهی‌ها محکم ایستادگی کنند و ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد که بایست این هزینه‌ها را هم در راه منافع مردم بپردازیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر صادق […]

استاندار خوزستان:
رسانه‌ها و مدیران در برابر تحمیل‌ها و زیاده خواهی‌ها ایستادگی کنند

استاندار خوزستان گفت: رسانه‌ها و مدیران باید در برابر تحمیل‌ها و زیاده خواهی‌ها محکم ایستادگی کنند و ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد که بایست این هزینه‌ها را هم در راه منافع مردم بپردازیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز چهارشنبه در نشست با مدیر و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گفت: نقش رسانه در توسعه نقش بی بدیلی است که حتما باید جدی بگیریم. رسانه به عنوان رکن اساسی توسعه است و متناسب با این جایگاه باید امکانات و تسهیلات لازم در این حوزه را فراهم کنیم و توسعه چرا که توسعه بدون همراهی رسانه‌ها امکانپذیر نیست.

وی افزود: با توجه به اهمیت رسانه برای حل مشکلات این صنف باید جلسات تخصصی و عملیاتی برگزار شود.

خلیلیان اظهار داشت: خوزستان به اندازه کافی فرصت‌های توسعه را از دست داده اما امروز مسوولان کشور در بالاترین رده‌ها عزم و اراده حل مشکلات استان را دارند و بایست از این فرصت استفاده کنیم.

استاندار خوزستان یادآور شد: به عنوان نمونه مشکل شرکت نیشکر هفت تپه پس از سالها با پیشنهادی که مطرح کردیم و عزم مسوولان حل و فصل شد و امروز یک آرامشی در این واحد تولیدی حاکم شده و روال کارها در شرایط عادی در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: در جلسه هیات دولت گزارشی از مهمترین مشکلات استان و برنامه‌های در دست اقدام دادم و رییس جمهور بر حل مشکلات خوزستان تاکید کردند و عنوان داشتند خوزستان دین بزرگی بر کشور دارد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: عدم شکایت دستگاه‌ها از رسانه‌ها بابت انجام رسالت خبرنگاری امری بدیهی است و مراجع قضایی هم بابت نقد عملکرد دستگاه‌ها کسی را محکوم نمی‌کنند مگر اینکه مواردی نظیر اتهام و توهین مطرح باشد و حق شخصی ایجاد شود.

خلیلیان بیان کرد: مسائلی هست که میتواند از دید مسوولان مغفول واقع شود و رسانه‌ها در این زمینه میتوانند نفش آفرین و موثر باشند. همچنین رسانه‌ها میتوانند خدمات دستگاه‌ها را به مردم منعکس کنند و این ارتباط یک تعامل دوسویه است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید کمک کنیم هر آنچه باعث پیشرفت و آبادانی استان می‌شود انجام دهیم و نسبت به حاشیه‌ها بی‌توجه باشیم.

خلیلیان افزود: رسانه‌ها و مدیران باید در برابر تحمیل‌ها و زیاده خواهی‌ها محکم ایستادگی کنند و ممکن است هزینه‌هایی داشته باشد که بایست این هزینه‌ها را هم در راه منافع مردم بپردازیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: رسانه‌ها، دولت، مجلس، قوه قضایه، احزاب، گروه‌ها و فرهیختگان با مشارکت مردم باید هم‌افزایی نموده و دست به دست هم دهیم تا مشکلات کاهش یابد و شرایط جامعه رو به بهبودی حرکت کند.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.