تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446
1

خلیلیان: طرح پتروپالایش رامهرمز در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد

  • کد خبر : 1555
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱:۱۱
خلیلیان: طرح پتروپالایش رامهرمز در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد

استاندار خوزستان عنوان کرد: طرح پتروپالایش رامهرمز در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد استاندار خوزستان گفت: پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام شهرستان رامهرمز در تکمیل زنجیره‌های چرخه صنعتی در زیرمجموعه های نفت و گاز، کمک بسزایی می‌کند و اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتری را برای استان و شهرستان دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]

استاندار خوزستان عنوان کرد:
طرح پتروپالایش رامهرمز در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد

استاندار خوزستان گفت: پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام شهرستان رامهرمز در تکمیل زنجیره‌های چرخه صنعتی در زیرمجموعه های نفت و گاز، کمک بسزایی می‌کند و اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتری را برای استان و شهرستان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز دوم دی ماه در سفر به شهرستان رامهرمز و بازدید از دو پروژه سرمایه گذاری، شرکت پترو پالایش ابوالفارس و بازدید از چند روستای این شهرستان اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت بزرگی از نظر ابعاد مختلف فنی و صنعتی، بخصوص در بخش‌های مرتبط با صنایع فولاد، زنجیره‌های مرتبط با نفت و گاز و پتروپالایشگاه و همچنین مسائل مربوط به تأمین برق دارد و در زمینه برق بخشی از نیاز کشور به برق را خوزستان تامین می‌کند.

خلیلیان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان رامهرمز افزود: در منطقه رامهرمز چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این اقدامات در تکمیل زنجیره‌های چرخه صنعتی در زیرمجموعه‌های نفت و گاز، کمک بسزایی می‌کند و اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتری را برای استان و شهرستان دارد.

وی با اشاره به شرکت پترو پالایش ابوالفارس رامهرمز بیان کرد: ویژگی که این پتروپالایشگاه دارد این است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار دارد و در عین‌حال به دور زدن تحریم‌ها از لحاظ فنی، به کشور کمک می کند.

استاندار خوزستان در سفر خود به شهرستان رامهرمز به موضوعات آب آشامیدنی، جاده و شرکت پترو پالایش ابوالفارس و همچنین رسیدگی به امور مساجد منطقه پرداخت.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1555

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.