تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

2

محمدرضا اسکندری به عنوان سرپرست جدید منطقه آزاد اروند معرفی شد

  • کد خبر : 1451
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۲
محمدرضا اسکندری به عنوان سرپرست جدید منطقه آزاد اروند معرفی شد

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند معرفی شد دبیر شورای عالی مناطق آزاد محمدرضا اسکندری را به عنوان سرپرست جدید منطقه آزاد اروند معرفی کرد. سعید محمد پنجشنبه شب در برنامه تلویزیونی پشتیبان تولید مرکز آبادان گفت: محمدرضا اسکندری به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی می شود. وی افزود: نفراتی نیز از استان خوزستان را در هیات […]

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند معرفی شد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد محمدرضا اسکندری را به عنوان سرپرست جدید منطقه آزاد اروند معرفی کرد.

سعید محمد پنجشنبه شب در برنامه تلویزیونی پشتیبان تولید مرکز آبادان گفت: محمدرضا اسکندری به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی می شود.

وی افزود: نفراتی نیز از استان خوزستان را در هیات مدیره و مدیرعاملی مناطق آزاد اروند منصوب می کنم.

محمدرضا اسکندری پیش از این مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر  بوده است و در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ وزیر جهاد کشاورزی در دولت نهم بود.

اسکندری دانش آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه چمران است و فعالیت سیاسی خود را از سال ۱۳۵۸ در جهاد سازندگی آغاز کرد.

وی همچنین از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ رییس سازمان جهاد سازندگی استان خوزستان بود.

سعید محمد امروز در اولین روز سفر  به خوزستان در گلزار شهدا حضور یافت و از پروژه‌های عمرانی، صنعتی، نفت، انرژی آبادان بازدید کرد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می‌باشد.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.