تاریخ : شنبه, ۴ فروردین , ۱۴۰۳ 14 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

1

طرح توسعه فولاد شادگان در شورای توسعه این شهرستان مصوب شده است

  • کد خبر : 1287
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
طرح توسعه فولاد شادگان در شورای توسعه این شهرستان مصوب شده است

استاندار خوزستان: طرح توسعه فولاد شادگان در شورای توسعه این شهرستان مصوب شده است. صادق خلیلیان شامگاه شنبه در نشست شورای توسعه شهرستان شادگان در سرسرای استانداری خوزستان با بیان اینکه شرکت فولاد شادگان بامشکلات مختلفی روبه‌رو است بیان کرد: زمین مورد نیاز برای طرح توسعه فولاد شادگان در اختیار متولیان این امر قرار خواهد گرفت. وی گفت: […]

استاندار خوزستان: طرح توسعه فولاد شادگان در شورای توسعه این شهرستان مصوب شده است.

صادق خلیلیان شامگاه شنبه در نشست شورای توسعه شهرستان شادگان در سرسرای استانداری خوزستان با بیان اینکه شرکت فولاد شادگان بامشکلات مختلفی روبه‌رو است بیان کرد: زمین مورد نیاز برای طرح توسعه فولاد شادگان در اختیار متولیان این امر قرار خواهد گرفت.

وی گفت: نشست شورای توسعه شادگان هر ماه برای توسعه و رونق این شهرستان برگزار می‌شود تا شاهد اتفاق خوب در این شهرستان باشیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: طرح توسعه نیشکر از دیگر پروژه‌هایی است که در این شهرستان آن را دنبال می کنیم و لازم است که مدیران این شرکت نیز به وظایف خود برای توسعه کشاورزی در این شهرستان عمل کنند.

وی بیان کرد: در شهرستان شادگان حوضچه‌های پرورش ماهی در دوره‌های مختلف واگذار شد که باید دراین خصوص به هنگام سازی، ساماندهی و ارزیابی در خصوص این حوضچه‌های ماهی انجام شود.

خلیلیان افزود: از موارد مهمی که در شهرستان شادگان باید پیگیری شود طرح توسعه نخیلات و صنایع جانبی محصول خرما است؛ شهرستان شادگان از شهرستان‌های مهم استان و کشور در بحث تولید خرما است که برای تولید ارزش افزوده بیشتر در این بخش و بهبود شریط تولید و فروش خرما باید زنجیره تولید این محصول با راه اندازی و توسعه صنایع جانبی راه‌اندازی شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: این شهرستان در بحث گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و در این شورا می‌توان برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت گردشگری شادگان با کمک دستگاه‌های مختلف کارهای خوبی انجام داد.

حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد افزود: مردم این شهرستان می‌توانند با استفاده از ظرفیت گردشگری شادگان درآمد خوبی را کسب کنند و می‌توان از مسیر گردشگری سرمایه‌گذاران را برای حضور در این شهرستان ترغیب کرد.

وی با بیان اینکه مقرر شده تا از حوضه آبی مارون و کارون آب مورد نیاز کشاورزان و دامداران این شهرستان تامین شود، گفت: امید است شورای توسعه شادگان راهی برای رونق این شهرستان باشد.

طرح فولاد شادگان در جنوب خوزستان، یکی از هشت طرح مهم فولاد کشور است که در زمینی به مساحت ۲۵۶ هکتار در ۲ فاز طراحی شده، و فاز نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی وارد مدار شده است.

افزایش چند برابری تولید با راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد و با تولید بیلت، با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال است که قرار است تا سال ۱۴۰۱ بهره‌برداری شود.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.