تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

8

بنابر تفاهم نامه میان بنیاد شهید و کمیته امداد، مدیریت بیمارستان آیت الله کرمی(ره) به بنیاد شهید استان واگذار و این بیمارستان جهت انجام امور پزشکی خانواده ایثارگران اختصاص یافت

  • کد خبر : 1017
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
بنابر تفاهم نامه میان بنیاد شهید و کمیته امداد، مدیریت بیمارستان آیت الله کرمی(ره) به بنیاد شهید استان واگذار و این بیمارستان جهت انجام امور پزشکی خانواده ایثارگران اختصاص یافت

مدیریت بیمارستان آیت‌الله کرمی خوزستان به بنیاد شهید واگذار شد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بنابر تفاهم نامه میان بنیاد شهید و کمیته امداد، مدیریت بیمارستان آیت الله کرمی(ره) به بنیاد شهید استان واگذار و این بیمارستان از امروز جهت انجام امور پزشکی خانواده ایثارگران اختصاص یافت. عبدالرضا فرجیان، با اعلام خبر […]

مدیریت بیمارستان آیت‌الله کرمی خوزستان به بنیاد شهید واگذار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بنابر تفاهم نامه میان بنیاد شهید و کمیته امداد، مدیریت بیمارستان آیت الله کرمی(ره) به بنیاد شهید استان واگذار و این بیمارستان از امروز جهت انجام امور پزشکی خانواده ایثارگران اختصاص یافت.

عبدالرضا فرجیان، با اعلام خبر واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی‌ به بنیاد شهید استان خوزستان اظهار داشت: این بیمارستان که در کوی انقلاب(کمپلو) اهواز واقع شده است در تفاهم‌نامه میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به این بنیاد واگذار شد تا فصل جدیدی از خدمت‌رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید و خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد شروع کند.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان یک بیمارستان مجهز برای خدمت‌رسانی به خانواده های شهدا و جانبازان نداشت، با واگذاری این بیمارستان، ضمن ارائه خدمات پزشکی به خصوص به والدین شهدا، از حجم اعزام بیماران جامعه هدف به سایر نقاط کشور کاسته خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه، ۳۰ درصد ظرفیت بستری این بیمارستان برای خانوارهای زیرپوشش کمیته‌امداد و ۷۰ درصد برای جامعه هدف بنیاد شهید خوزستان خواهد بود.

فرجیان بیان داشت: بیمارستان آیت‌الله کرمی(ره) اهواز، در سال ۱۳۷۹ با بهره برداری از وجوه شرعی، تاسیس شد و از سال ۱۳۸۱ مدیریت آن به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان واگذار شده بود که از آن زمان تاکنون فقط به درمان بیماران خانوارهای زیر نظر این کمیته اختصاص داده شده بود که اکنون با این تفاهم‌نامه علاوه بر خانوارهای زیر نظر کمیته امداد، خانواده‌های معظم ایثارگران استان نیز می‌توانند جهت انجام امور درمانی به این بیمارستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این بیمارستان ۲۷۰ میلیارد ریال بدهی دارد که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان موظف به پرداخت این بدهی است ضمن آنکه بنیاد شهید برای بهره برداری از این بیمارستان وجهی پرداخت نکرده است.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در انتهای گفت: این بیمارستان دارای ۶۰۰ پرسنل درمانی و خدماتی است که براساس ضوابط استاندارد و با ارزش وزارت بهداشت ساخته شده است و دارای امکانات و تجهیزات بیمارستانی پیشرفته‌ای است که دارای امتیاز بالا در ارزشیابی مراکز درمانی است.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.