تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

5

هادی طحان نظیف به جای عباسعلی کدخدایی به عنوان سخنگوی شورای نگهبان / آیت‌الله احمد جنتی و دکتر سیامک ره‌پیک به عنوان دبیر و قائم مقام دبیر شورای نگهبان ابقا شدند

  • کد خبر : 590
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
هادی طحان نظیف به جای عباسعلی کدخدایی به عنوان سخنگوی شورای نگهبان / آیت‌الله احمد جنتی و دکتر سیامک ره‌پیک به عنوان دبیر و قائم مقام دبیر شورای نگهبان ابقا شدند

‍ کدخدایی رفت؛ طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان شد انتخابات هیات رییسه شورای نگهبان برگزار شد و هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورا به جای عباسعلی کدخدایی به عنوان سخنگوی این نهاد انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، انتخابات هیات رییسه شورای نگهبان برگزار شد و آیت‌الله احمد جنتی و دکتر سیامک ره‌پیک […]

‍ کدخدایی رفت؛ طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان شد

انتخابات هیات رییسه شورای نگهبان برگزار شد و هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورا به جای عباسعلی کدخدایی به عنوان سخنگوی این نهاد انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، انتخابات هیات رییسه شورای نگهبان برگزار شد و آیت‌الله احمد جنتی و دکتر سیامک ره‌پیک به عنوان دبیر و قائم مقام دبیر شورای نگهبان ابقا شدند۹.

آیت‌الله جنتی در این نشست با اشاره به پایان کار عباسعلی کدخدایی در مقام سخنگویی شورای نگهبان و امتناع وی از ادامه این مسئولیت، گفت: بنده به دکتر کدخدایی خیلی اصرار کردم که شما همچنان سخنگو باقی بمانید اما ایشان نپذیرفتند.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: ایشان سخنگوی خوبی برای شورای نگهبان بودند و در این مدت مسئولیت با متانت، استدلال و منطق، به خوبی از شورای نگهبان دفاع کردند و ارتباط خوبی با رسانه‌ها و خبرنگاران داشتند و آبروی این شورا را حفظ کردند و بنده قدردان زحمات ایشان بوده و هستم.

جنتی ادامه داد: کدخدایی برای بنده همواره مشاوری امین بوده‌ و هستند و الان نیز مسئولیت مهم پژوهشکده شورای نگهبان را بر عهده‌ دارند؛ حُسن‌ ایشان جوان شناسی و جوان پروری است و در پژوهشکده شورای نگهبان توانسته‌اند حقوقدانان جوانان را پرورش دهند و این کار جزو افتخارات ایشان است.

او با اشاره به فعالیت پژوهشگران و نظرات مشورتی آنها به اعضای شورای نگهبان گفت: بحمدالله در پژوهشکده شورا جوانان متدین، به روز، مطلع و با اخلاص کار می‌کنند و برای آینده شورای نگهبان و کشور مفید هستند.

آیت‌الله جنتی افزود: من از دکتر کدخدایی قدردانی می‌کنم؛ هم نسبت به خدمات ایشان به کل شورا و هم نسبت به شخص خودم و ان‌شاالله اجر آخرت نصیب ایشان شود.

در ادامه این جلسه، سایر اعضای شورای نگهبان نیز با تمجید از خدمات ۱۳ ساله عباسعلی کدخدایی به عنوان سخنگوی شورای نگهبان، برای او در مسئولیت پژوهشکده شورای نگهبان آرزوی موفقیت کردند.

هادی طحان نظیف متولد سال ۱۳۶۱ در شهر دزفول بوده و دارای دکترای حقوق عمومی است. وی از سال ۱۳۹۸ با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عضویت شورای نگهبان درآمده اما پیش از آن نیز دبیر جلسات شورای نگهبان بوده است.
عضویت هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق(ع)،معاونت آموزشی دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق(ع)، دبیر جلسات شورای نگهبان،‌مشاور معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، عضو مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان، مدیر گروه حقوق اجتماعی- فرهنگی مرکز تحقیقات شورای نگهبان، دبیر هیات رئیسه و شورای دانشگاه امام صادق (ع)، کارشناس و مشاور حقوقی «هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین» مجلس شورای اسلامی، دبیر کمیته فرهنگی- اجتماعی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و کارشناس گروه حقوق عمومی دفتر مطالعات حقوقی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از جمله مسئولیتها و سوابق سخنگوی جدید شورای نگهبان است.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.