تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

3

مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز

  • کد خبر : 2265
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز

پس از دعوت نماینده اهواز از رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و حضور در حوزه انتخابیه؛ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز نماینده مردم شریف اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و […]

پس از دعوت نماینده اهواز از رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و حضور در حوزه انتخابیه؛
۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز

نماینده مردم شریف اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس حوزه انتخابیه گفت: مقرر شد ۱۴۰میلیارد تومان اضافه بر بودجه‌های سالیانه هزینه کنند تا بخشی از نیازها برطرف شود.

مجتبی یوسفی در حاشیه بازدید حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در حوزه آموزش و پرورش، گله به حق مردم بود نوسازی تجهیزات و ساخت مدرسه بود.

وی با بیان اینکه در استان خوزستان بویژه در حوزه انتخابی اهواز از نظر زیرساخت مدارس، تجهیزات و نوسازی کمبود بسیار شدیدی در سنوات گذشته داشته‌ایم، مدارس محروم ما و مدارسی که در حال حاضر نیاز به نوسازی و تجهیزات دارند تعداد بسیار زیادی در حوزه انتخابی اهواز است گفت: اهواز، حمیدیه، ویس، ملاثانی، شیبان، کوت‌عبدالله و الهایی و روستاها از جمله این مناطق هستند.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با بیان اینکه در تلاش بودیم از ظرفیت ملی برای رفع این مشکل استفاده کنیم، گفت: عدم پیگیرهای مسئولان مربوطه در سنوات گذشته و کسانی که باید تلاش می‌کردند در سطح ملی، سبب شده این عقب افتادگی‌ها صورت گیرد.

یوسفی در ادامه گفت: در دو سال گذشته بیش از صد و چهل میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت های اجتماعی و اعتباراتی که از سطح ملی به غیر از اعتبارات استانی برای اولین بار برای ساخت، تجهیزات و نوسازی مدارس اختصاص داده شد، ولی این نیاز خیلی بیشتر بود.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به حضور و دعوت از خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در این دعوت مطالبه به حق مردم که توجه به تجهیزات و نوسازی مدارس استان خوزستان بود گفته شد، که مقرر شد صد و بیست میلیارد تومان هزینه کنند تا بخشی از این نیازها برطرف شود.

به گفته نماینده اهواز همزمان با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در خوزستان ۲۰ مدرسه ۱۲۶ کلاس درسی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه آماده بهره‌برداری است که از این تعداد ۲ مدرسه با ۱۲کلاس درس امروز افتتاح می‌شود و مابقی آنها در ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است در سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به خوزستان، نیازمندی‌ها و چالش‌های حوزه عمرانی، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی سامانه‌های برودتی در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=2265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.