تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

2

پیرو دستور رئیس‌جمهور و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سامانه نظارت مردمی بر کارکنان دولت راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 1965
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
پیرو دستور رئیس‌جمهور و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سامانه نظارت مردمی بر کارکنان دولت راه‌اندازی می‌شود

پیرو دستور رئیس‌جمهور و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سامانه نظارت مردمی بر کارکنان دولت راه‌اندازی می‌شود پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر فراهم‌آوردن شرایط نظارت مردمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رئیس سازمان فناوری اطلاعات خواست ظرف سه ماه سامانه نظارت مردمی را به صورت برخط راه‌اندازی کند. عیسی زارع‌پور به […]

پیرو دستور رئیس‌جمهور و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛
سامانه نظارت مردمی بر کارکنان دولت راه‌اندازی می‌شود

پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر فراهم‌آوردن شرایط نظارت مردمی،
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رئیس سازمان فناوری اطلاعات خواست ظرف سه ماه سامانه نظارت مردمی را به صورت برخط راه‌اندازی کند.

عیسی زارع‌پور به رئیس سازمان فناوری اطلاعات دستور داد سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی را راه‌اندازی کند.

وزیر ارتباطات در این نامه عنوان کرده‌است:‌
پیرو دستور ریاست محترم جمهور مبنی بر راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور ، به جنابعالی ماموریت داده می‌شود تا در تعامل با معاونت محترم امور استخدامی و اداری ریاست محترم جمهور، حداکثر ظرف سه ماه اقدام به طراحی، پیاده سازی و راه اندازی این سامانه نمایید.
سامانه باید به گونه‌ای طراحی شود که هر فرد بتواند پس از مراجعه به هر واحد اداری در سراسر کشور، میزان رضایت و بازخورد خود از فرد مورد مراجعه و واحد مربوطه را به صورت برخط اعلام نماید.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.