تاریخ : شنبه, ۴ فروردین , ۱۴۰۳ 14 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

4

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یوسف نوری را به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم انتخاب کردند

  • کد خبر : 1471
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۳۸
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یوسف نوری را به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم انتخاب کردند

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یوسف نوری را به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم انتخاب کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دادند و از مجموع ۲۶۸ رای  […]

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یوسف نوری را به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دادند و از مجموع ۲۶۸ رای  با۱۹۴ رای موافق، ۵۷ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع یوسف نوری را به عنوان وزیر آموزش و پرورش و آخرین وزیر راه یافته به دولت سیزدهم انتخاب کردند.

پیش از این رییس جمهوری ۲۶ آبان ماه یوسف نوری را طی نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرده بود.

نوری سومین وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی بود تا رای اعتماد نمایندگان برای نشستن بر صندلی وزارت آموزش و پرورش را کسب کند.

پیش از وی حسین باغگلی و مسعود فیاضی وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش بودند که موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نشدند.

نوری دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی (برنامه‌ریزی آموزشی و تربیتی)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای تخصصی مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی (ره) است و از دهه ۶۰ وارد آموزش و پرورش شده و علاوه بر خدمت در حرفه معلمی، از سال ۱۳۶۷ به بعد پست‌های مدیریتی در سطوح مختلف آموزشی و تربیتی را تجربه کرده است.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.