تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

3

برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید اتاق فکر تشکیل شود

  • کد خبر : 1361
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید اتاق فکر تشکیل شود

برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید اتاق فکر تشکیل شود فرماندار شوشتر گفت: برای موضوع گسترش فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه باید اتاق فکر تشکیل شده و راهکارهای رسیدن به نقطه مطلوب در این موضوع بررسی و اجرایی شود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شوشتر، مهندس حسین پنبه‌دانه‌پور در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان […]

برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید اتاق فکر تشکیل شود

فرماندار شوشتر گفت: برای موضوع گسترش فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه باید اتاق فکر تشکیل شده و راهکارهای رسیدن به نقطه مطلوب در این موضوع بررسی و اجرایی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شوشتر، مهندس حسین پنبه‌دانه‌پور در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته کتاب، اظهار کرد: در هر جامعه‌ای و با وجود هر شرایطی، نیازمند ارتقا و رشد در مسائل فرهنگی هستیم و یکی از بهترین راه‌های کمک به آن، بهره‌مندی از کتاب و کتابخوانی است.

وی افزود: باید برای گسترش فرهنگ کتابخوانی اتاق فکرهایی تشکیل و برای آن برنامه‌ریزی شود تا شاهد مهم شمردن کتاب و افزایش سرانه مطالعه در سنین مختلف باشیم.

فرماندار شوشتر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر کتاب خواندن بیان کرد: برنامه‌های نشست کتابخوانی با جدیت بیشتر باید برگزار شود و از اقشار مختلف نیز جهت حضور در این جلسات دعوت کرد چرا که موجب تشویق دیگران به اختصاص وقت و زمان برای مطالعه خواهد شد.

مهندس پنبه‌دانه‌پور گفت: می‌توان برخی اصنافی را که ارباب رجوع و مشتری برای کسب خدمات آن باید زمانی را منتظر بماند، تشویق و ترغیب به راه‌اندازی ایستگاه کتاب و مطالعه کرد تا از زمان‌های بلااستفاده بهره فکری لازم را برد.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.