تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

3

اشتغال باعث دلگرمی مردم و آرامش جامعه می‌شود

  • کد خبر : 1269
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
اشتغال باعث دلگرمی مردم و آرامش جامعه می‌شود

رئیس قوه قضاییه: اشتغال باعث دلگرمی مردم و آرامش جامعه می‌شود رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه بخش زیادی از ناهنجاری‌ها مانند سرقت، اقدام علیه اشخاص و مواد مخدر ناشی از بیکاری است گفت: بهبود وضعت اشتغال مردم علاوه بر اینکه باعث کاهش این هنجارها خواهد شد به آرامش و دلگرمی برای جامعه منجر […]

رئیس قوه قضاییه: اشتغال باعث دلگرمی مردم و آرامش جامعه می‌شود

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه بخش زیادی از ناهنجاری‌ها مانند سرقت، اقدام علیه اشخاص و مواد مخدر ناشی از بیکاری است گفت: بهبود وضعت اشتغال مردم علاوه بر اینکه باعث کاهش این هنجارها خواهد شد به آرامش و دلگرمی برای جامعه منجر می‌شود.

به گزارش ایرنا غلامحسین محسنی اژه‌ای پنجشنبه شب در نشست شورای اداری استان خوزستان در مجتمع فجر اهواز اظهار داشت: در رفع مشکلات موجود استان خوزستان همراهی و همکاری همه مسئولان ضروری است و در این بین باید از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده شود.

وی بیان داشت: در صورتی که تلاش‌ها با استفاده از چنین ظرفیتی انجام شود، قطعا نتایج بسیار خوبی برای استان رقم زده می‌شود؛ این درحالی است که تحقق این امر نیازمند توجه مرکز، منابع مالی و همچنین مدیریت کارآمد خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه کارها باید در چارچوب وحدت و همدلی پیش بروند افزود: در صورتی که مدیران بخواهند در زمینه‌های مختلف نسبت به مچ‌گیری از یکدیگر اقدام کنند، چنین چشم‌اندازی برای رفع مشکلات استان محقق نمی‌گردد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: نباید مدام به دنبال مقصر گشت بلکه لازم است با اولیت‌بندی‌هایی که صورت می گیرد، زمینه توسعه و تسهیل در امر تولید را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تسهیل در امر تجارت خارجی ضروری است گفت: موانع باید بطور دقیق شناسایی و نسبت به رفع آنها بر اساس نظرات کارشناسی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه تولید ثروت و امنیت و آرامش در کشور موضوعاتی هستند که به یکدیگر ارتباط دارند گفت: دستگاه‌های متولی در این حوزه‌ها از جمله سیستم‌های اطلاعاتی، انتظامی، قضایی، فرهنگی و اقتصادی می بایست در کنار هم به همکاری بپردازند تا توسعه و رشد لازم در بخش اقتصادی کشور به شکل جدی‌تری رقم زده شود.

رییس دستگاه قضا یادآورشد: امنیت از جمله مولفه‌هایی است که باید برای آن برنامه‌ریزی‌های دقیق و کاربردی صورت بگیرد تا در کنار ساماندهی مسائل سیاسی و همچنین توجه به شاخص‌های فرهنگی، شاهد رونق اقتصادی در کشور و بخصوص استان خوزستان باشیم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت انجام فرهنگ سازی‌های لازم برای پیشگیری از تاثیرگذاری دروغ‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود گفت: لازم است تا فضای امیدوارانه و سالم در کشور ایجاد شود و از پمپاژ مسائل منفی ناشی از انتشار برخی موضوعات کذب و بی‌اساس جلوگیری شود.

بر اساس این گزارش، در شورای اداری استان خوزستان استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به بیان مشکلات، معضلات و فرصت‌های استان خوزستان پرداختند.

همچنین عبدالله ایزدپناه رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در این شورا، مشکلات اقتصادی و زیرساختی این استان را بیان کرد.

علاوه بر این امرالله نوذری فرماندار اندیکا گزارشی از روند اقدامات انجام شده پس از زلزله چندی پیش در مناطق روستایی اندیکا ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.