تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

4

اژه ای؛ خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد

  • کد خبر : 1254
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
اژه ای؛ خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد

رییس قوه قضاییه: خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد، از حوزه‌ها خواست که دستگاه قضایی را به ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند. همزمان با ایام ماه مبارک ربیع‌الاول، آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های […]

رییس قوه قضاییه: خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد، از حوزه‌ها خواست که دستگاه قضایی را به ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند.

همزمان با ایام ماه مبارک ربیع‌الاول، آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و آیت‌الله موسوی جزایری رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان برگزار شد.

رئیس قوه قضائیه ضمن توصیه همه طلاب به رعایت تقوا، پرهیزکاری و دوری از دنیاطلبی، گفت: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم و طلاب و روحانیون در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد، از حوزه‌ها خواست که دستگاه قضایی را به ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند.

پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه، آیت‌الله موسوی جزایری طی سخنانی گفت: با توجه به سفرهای اخیر سران سه قوه به استان خوزستان، مردم این استان بسیار امیدوار هستند که مشکلات‌شان روز به روز کمتر شود.

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در حالت کما به سر می‌برند، گفت: احیاء این کارخانه‌ها به حل و فصل مشکلات این کارخانه‌ها با بانک‌ها به نحو احسان از سوی قوه قضائیه نیازمند است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کشور عراق ظرفیت بسیاری خوبی برای صادرات محصولات تولیدی کارخانجات ایرانی است و در صورتیکه واحدهای صنعتی خوزستان بیش از پیش تقویت شوند، می‌توانند سهم قابل توجهی از بازار عراق را به دست بیاورند.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.