تاریخ : یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

2

حکم رئیس جديد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بندرماهشهر به وی اعطا گردید

  • کد خبر : 1626
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۷:۱۹
حکم رئیس جديد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بندرماهشهر به وی اعطا گردید

با حضور مسئولین حکم رئیس جديد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بندرماهشهر به وی اعطا گردید به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، مراسم اعطا حکم رئیس جديد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با حضور دبیر ستاد احیاء امر […]

با حضور مسئولین حکم رئیس جديد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بندرماهشهر به وی اعطا گردید

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان،
مراسم اعطا حکم رئیس جديد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با حضور دبیر ستاد احیاء امر به معروف استان، امام جمعه شهرستان و ساير اعضاء برگزار و حکم رئیس جديد این ستاد در شهرستان به حجت الاسلام والمسلمین سید امیر محمدی پور امام جمعه جدید بندرماهشهر اعطا گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی پور امام جمعه شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: مهمترین و شاخص‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی، فرهنگی بودن آن است که در مقابل سیاست‌های لیبرال و اقتصادی سلطه‌جویان جهانی ایستاد و داعیه دار احیای معنویت و اخلاق اسلامی شد.

وی در ادامه افزود: این معنویت و اخلاق اسلامی برخلاف تفکرات لیبرالی که سیاست و اقتصاد را از دیانت جدا می‌دانست، خواهان آمیخته شدن سایر امورات با اصول و موازین اسلامی بوده و بر این اصل تأکید دارد.

امام جمعه شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: در جلسات درس اخلاق ویژه مسئولان شهرستان به مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی متذکر شده‌ام که عصرِ ما عصرِ امام‌ خمینی (ره) بوده که احیاء‌گر معنویت و اخلاق اسلامی در عصر معاصر با رهبری انقلاب اسلامی و شکست هیمنه لیبرالیسم جهانی توانست شگفتی قرن را رقم بزند و مدیران و مسئولان نظام اسلامی در انجام وظایف خود می‌بایست به این اصول که همانا معنویت و اخلاق اسلامی می‌باشد پایبند باشند و در سطح شهرستان بندرماهشهر نیز بر اجرای این خصوصیات در سایر فعالیت‌های خود اهتمام ویژه‌ای داشته و امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت‌های خویش قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌پور در خصوص نقش و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی عنوان داشت: هرگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جاری شد مطمئناً آن جامعه از آسیب‌ها در امان خواهد بود و لازم است ابتدا مدیران ما توجه ویژه‌ای نسبت به این امر داشته تا بتوانیم با ریل‌گذاری مناسب جامعه را در مسیر اَمن به سوی پیشرفت و سعادتمندی که مدِّ نظرِ دین مبین اسلام بوده هدایت نمائیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بندرماهشهر در پایان بیان داشت: در راستای اجرای یکی از اهداف این ستاد اقدام به ایجاد میزِ خدمت در مصلی نماز جمعه همزمان با برپایی نماز جمعه در شهرستان نموده‌ایم تا مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور یافته و شهروندان نجیب بتوانند از نزدیک به بیان مشکلات و مسائل خود پرداخته و مسئولین به رفع آنها و رسیدگی‌های لازم بپردازند.

سپس دکتر بهمن شهریاری دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان ابراز داشت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها زیر نظر امام‌ جمعه شهرستان فعالیت داشته و ساير دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی موظف به حضور در این ستاد و انجام مصوبات و وظایف مشخص شده در آن مي‌باشند.

وی افزود: ایجاد شورای اندیشه ورز در دانشگاه‌ها جهت ارائه طرح به هنگام مواجهه با پدیده‌های فرهنگی را یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد ذکر کرد که در سایر شهرستان‌ها به اجرا در خواهد آمد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان در پایان بیان کرد: دوره‌های آموزشی ویژه ضابطین و آمرین امر به معروف و نهی از منکر جهت توجيه و شیوه‌های فعالیت در امور اجرایی این ستاد برگزار خواهد شد، ضمن در هر دانشگاه موجود در شهرستان‌ها شورای امر به معروف و نهی از منکر می‌بایست تشکیل شود.

در ادامه اين جلسه اعضاء حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.