تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

3

طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دولت در استان خوزستان از جمله بازسازی مناطق آسیب دیده از بحران‌های مختلف، به کمک بسیج نیاز دارد

  • کد خبر : 1462
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دولت در استان خوزستان از جمله بازسازی مناطق آسیب دیده از بحران‌های مختلف، به کمک بسیج نیاز دارد

تحقق سازندگی و محرومیت‌زدایی در استان خوزستان نیازمند ظرفیت بسیج است استاندار خوزستان گفت: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دولت در استان خوزستان از جمله بازسازی مناطق آسیب دیده از بحران‌های مختلف، به کمک بسیج نیاز دارد. صادق خلیلیان امروز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیج استان خوزستان در مرکز فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) با بیان […]

تحقق سازندگی و محرومیت‌زدایی در استان خوزستان نیازمند ظرفیت بسیج است

استاندار خوزستان گفت: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دولت در استان خوزستان از جمله بازسازی مناطق آسیب دیده از بحران‌های مختلف، به کمک بسیج نیاز دارد.

صادق خلیلیان امروز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیج استان خوزستان در مرکز فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) با بیان اینکه دولت برای رسیدن به اهداف عالی خود به کمک مردم و به خصوص بسیج نیاز دارد، اظهار داشت: در طی چند سال اخیر به خوبی شاهد بودیم که هرگاه بحران و مسئله جدی در استان از جمله شیوع ویروس کرونا، سیل، تنش آبی و زلزله و سایر حوادث رخ داد، بسیج اولین قشر و شاید پیش از سایر دستگاه‌های امدادی در محل بحران حضور یافت.

وی افزود: این روحیه بسیجی ما را یادآور دوران پرافتخار دفاع مقدس می‌اندازد که بسیجیان با چه شوقی به مقابله با دشمن تا دندان مسلح می‌رفتند و در این راه مهمترین دارایی خود یعنی جان خود را به خطر می‌انداختند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: حضور در میان شما برای من باعث افتخار است و عضوی از خانواده بسیج بودند نیز برایم افتخار مضاعف است.

خلیلیان با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه مدیریت کشور بیان داشت: انقلاب اسلامی با نظر و رای مردم شکل گرفت و پس از آن نیز در تمام عرصه‌های مدیریتی نظر و رای مردم جزو اصول اولیه بوده که نمونه آن در رای به قانون اساسی، حضور مردم در انتخاب نمایندگان خبرگان برای انتخاب شخص رهبری، انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان مجلس نمونه بارز از نقش آفرینی مردم در عرصه مدیریتی کشور است.

وی ادامه: نقش آفرینی اجتماعی فقط در عرصه انتخابات خلاصه نمی‌شود و امروز شاهد آن هستیم که نیروهای مردمی با عنوان بسیج در تمام مسائل اجتماعی، فرهنگی، نظامی و سیاسی نقش آفرینی درخشان دارند و این علت اصلی افتخار داشتن عنوان بسیجی است.

استاندار خوزستان در خصوص تصمیم دولت برای رفع مسائل استان گفت: دولت تصمیم خود را بر رفع مسائل استان جزم کرده است و در این خصوص هیچگونه تعلل و ابهامی ندارد اما کمی زمان بر است.

وی در انتها ادامه داد: امیدواریم با کمک مردم و به خصوص حضور در صحنه سازندگی استان توسط بسیج، اهداف عالیه خود را برای رسیدن به استانی آباد، پیشرفته و شایسته نظام اسلامی و مردم فهیم آن برسیم.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.