تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445

اطلاعیه ها

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است

4

امام جمعه و سرپرست فرمانداری شوشتر در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار شهرستان شوشتر در راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن ماه تقدیر کردند

  • کد خبر : 1694
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
امام جمعه و سرپرست فرمانداری شوشتر در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار شهرستان شوشتر در راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن ماه تقدیر کردند

پیام مشترک تقدیر امام جمعه و سرپرست فرمانداری شوشتر از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امام جمعه و سرپرست فرمانداری شوشتر در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار شهرستان شوشتر در راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن ماه تقدیر کردند. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ جَاهَدُوا […]

پیام مشترک تقدیر امام جمعه و سرپرست فرمانداری شوشتر از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه و سرپرست فرمانداری شوشتر در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار شهرستان شوشتر در راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن ماه تقدیر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ

حضور حماسی و با شکوه مردم شریف و ولایت مدار شهرستان دارالمومنین شوشتر در راهپیمایی غرور آفرین و عزت بخش یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر نشان داد که این مردم آزادی خواه و استقلال طلب همواره با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه و جانانه خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و نه تنها گذشت ایام موجب شکاف میان نسل‌های مختلف انقلاب نمی‌گردد بلکه ارزش‌های والای ولایت، روح و جان گذشتگان و آیندگان را مسخّر افکار آسمانی پیر و مراد جماران و سید خراسان نموده است.

حماسه عظیم و با شکوه ۲۲ بهمن امسال اثبات‌کننده عهد و پیمان خلل‌ناپذیر آحاد مردم سلحشور شوشتر همچون دیگر نقاط ایران عزیز به آرمان‌های احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، شهدای سرفراز اسلام و انقلاب و تجدید میثاق دوباره با ولایت و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) بود. این حضور جاودانه و کم نظیر بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت این نظام مقدس و الهی بر نخواهد داشت.

مراسم راهپیمایی چهل و سومین طلوع فجر انقلاب با حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار شهرستان شوشتر در نمایی یکپارچه با ملت سربلند ایران، فرصت مناسبی بود تا ابهت و صلابت مردم آزاده ایران اسلامی به رخ منادیان اسلام هراسی کشیده شود آن‌هم در شرایطی که هجمه گسترده تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام اسلامی شدت یافته است.

بر خود لازم می‌دانیم، از مردم شریف و همیشه درصحنه، ولایتمدار و شهید پرور شهرستان دارالمومنین شوشتر به پاس حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر نماییم.

بی شک این همراهی جانانه و جاودانه و وحدت آفرین ضمن آنکه خرسندی شیفتگان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان موجب شده، مسئولان را در راه خدمت جهادی به این مردم شریف و صبور انگیزه‌ای دو چندان خواهد بخشید.

چون مهر و ماه خانه ما آسمانی است

ما همدلیم و شیوه ما همزبانی است

حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب‌پور امام جمعه شوشتر و حجت‌اله دهدشتی سرپرست فرمانداری شهرستان شوشتر

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.