تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

2

دبیر ستاد امر به معروف استان خوزستان: مردم به مدیران ضعیف، اعتماد نمی‌کنند

  • کد خبر : 1675
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
دبیر ستاد امر به معروف استان خوزستان: مردم به مدیران ضعیف، اعتماد نمی‌کنند

دبیر ستاد امر به معروف استان خوزستان: مردم به مدیران ضعیف، اعتماد نمی‌کنند دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در قرآن دارد، گفت: برخی از مدیران با عملکرد ضعیف خود انقلاب را به انحراف می‌کشانند، مردم در دهه پنجم انقلاب دیگر به این […]

دبیر ستاد امر به معروف استان خوزستان:
مردم به مدیران ضعیف، اعتماد نمی‌کنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در قرآن دارد، گفت: برخی از مدیران با عملکرد ضعیف خود انقلاب را به انحراف می‌کشانند، مردم در دهه پنجم انقلاب دیگر به این افراد اعتماد نخواهند کرد.

بهمن شهریاری با تبریک چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر انقلاب می‌فرمایند ایجاد و حفظ نظام اسلامی از بهترین و بزرگ‌ترین معروف‌هاست که اکنون باید تداوم یابد و حفظ شود.

وی افزود: هرکسی باید مأموریت خودش را در منظومه فکری امام (ره) بازخوانی و مرور کند و هرکجا وظیفه‌ای دارند آن را مرکز دنیا بداند، انقلاب اسلامی ریشه در قرآن دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مانند سایر انقلاب‌ها که در غالب احزاب و جناح‌ها بودند و با افول احزاب آنها نیز از بین می‌رفتند، نبود؛ انقلاب فرانسه فقط در عرصه جغرافیایی پاریس و اطراف آن رخ داد یا وقتی به انقلاب روسیه نگاه می‌کنیم بیشتر از سن‌پترزبورگ پیشرفت نکرد در صورتی‌که انقلاب اسلامی ایران در اغلب شهرها و روستاها رسوخ کرد.

شهریاری بیان داشت: ما می‌بینیم که در سال ۸۸ وقتی فتنه‌ای در مرکز کشور شعله‌ور شد، مردم در روستاها و شهرهای دور به پا خواستند و فتنه آمریکایی که از کلان‌شهرها می‌خواستند هدایت کنند را از بین بردند؛ به جرات می‌توان گفت هیچ یک از این ویژگی‌های انقلاب اسلامی را در سایر انقلاب‌ها نمی‌بینیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان اینکه مردم به افرادی که انقلاب را به انحراف می‌کشانند و قصد ازبین‌بردن آن را دارند اعتماد نمی‌کنند، گفت: برخی از مدیران و مسئولان با عملکرد ضعیف خود انقلاب را به انحراف می‌کشانند و مردم نیز در دهه پنجم انقلاب دیگر به این افراد اعتماد نخواهند کرد.

شهریاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نیروهای خود را رشد می‌دهد، بیان داشت: دو اندیشکده در آمریکا به نام ساوان و بروکینگز وجود دارد، این اندیشکده‌ها به این نتیجه رسیدند که انقلاب‌ها فرزندان خود را می‌بلعند، درصورتی‌که اولین اشکالی که می‌شود به این مطلب گرفت این است که انقلاب اگر انقلاب است و فرزند اگر فرزند باشد، این اتفاق نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: این مطلب زمانی صحیح است که یا انقلاب منحرف شود یعنی دیگر آن انقلاب با آن اهداف نباشد یا فرزند فرزندی ناخلف باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با معرفی سه کتاب در این حوزه گفت: سه کتاب مهم در زمینه مقایسه انقلاب‌ها و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی وجود دارد: که شامل کتاب گام تمدن‌ساز، کتاب صعود چهل‌ساله و کتاب چهل و سومین فجر انقلاب که پیشنهاد می‌شود با مراجعه به آنها انقلاب‌ها را مقایسه کرد و از تفاوت‌های آنها مطلع شد.

شهریاری تصریح کرد: در این دهه فجر دشمن جنگ احزابی را برای ما به وجود آورده است که در آن‌همه به مصاف انقلاب آمده‌اند و در حال طراحی هستند که انقلاب نو پا و چهل و سه‌ساله مردم ایران را از بین ببرند.

وی تاکید کرد: انقلاب ما مانند یک شناگری است که دست پای آن را بسته‌اند و آن را به استخر انداختند که همه انتظار داشتند غرق شده باشد اما برخلاف انتظارات دنیای استکبار این شناگر دست‌وپابسته به ساحل امن رسیده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان ادامه داد: امروز در تکنولوژی به ساحل امن رسیدیم، در نانو به ساحل امن رسیدیم، ما در هسته‌ای ماشین‌های سانتریفیوژ نسل ۶ با غنای ۶۰ درصد ایجاد کردیم با وجود تمام تحریم‌ها، آسمان را امن کردیم، زمین کشور را امن کردیم، البته مشکلاتی هم داریم که باید برطرف کنیم.

شهریاری تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ایران‌خودرو و سایپا گله کرد، ایشان فرمودند دهه ۹۰ می‌توانست دهه بالنده اقتصاد ما باشد؛ اشکال به عملیات ها داریم و این اشکالات به افراد و احزاب هستند.

وی افزود: شهید سلیمانی جمله‌ای دارند که همه مجریان باید آن را رعایت کنند؛ «هر جا خود را با ولایت تنظیم کردیم توفیق حاصل شد و هرجا با ولایت همراه نبودیم تودهنی خوردیم»، عدم پیشرفت در بعضی زمینه‌ها به‌خاطر همین عدم همراهی با ولایت است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان خاظرنشان کرد: انقلاب اسلامی در گام اول و چله اول آن به همه دنیا نشان داد که نباید از استکبار سیلی خورد و می‌شود جلوی استکبار قد علم کرد. در گام دوم نیز ثابت کرد که هم می‌شود از استکبار سیلی نخورد و هم می‌شود به آن سیلی زد.

لینک کوتاه : https://safayedalat.ir/?p=1675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.