تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445

اطلاعیه ها

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند. منتخب مردم شوشتر و گتوند در ایرنا مطرح کرد؛ اشتغال راهکار پیشگیری مهاجرت از خوزستان/ وضعیت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازمند ساماندهی امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت

5

برخی تشکل‌های سیاسی و اصلاح‌طلبی که درون انقلاب قرار دارند، خواستار تبلیغ به نفع سید ابراهیم رئیسی شدند.

  • کد خبر : 417
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
برخی تشکل‌های سیاسی و اصلاح‌طلبی که درون انقلاب قرار دارند، خواستار تبلیغ به نفع سید ابراهیم رئیسی شدند.

نیکزاد: برخی تشکل‌های اصلاح‌طلب از رئیسی حمایت می‌کنند رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی گفت: برخی تشکل‌های سیاسی و اصلاح‌طلبی که درون انقلاب قرار دارند به من مراجعه کردند و خواستار تبلیغ به نفع سید ابراهیم رئیسی شدند. علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (سه شنبه) در نشست خبری […]

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی گفت: برخی تشکل‌های سیاسی و اصلاح‌طلبی که درون انقلاب قرار دارند به من مراجعه کردند و خواستار تبلیغ به نفع سید ابراهیم رئیسی شدند.

علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اهالی رسانه ضمن معارفه مهدی دوستی به عنوان سخنگوی ستادهای مردمی رئیسی، اظهار داشت: مستحضر هستید که آیت الله رئیسی بر اثر تکلیف در عرصه مهم انتخابات ریاست جمهوری وارد شدند و دو نکته مستقل آمدن و ستاد نداشتن را مطرح کردند.

وی عنوان کرد: معنای مستقل بودن اینکه هر که در نظام جمهوری اسلامی باشد در تشکیل ایران قوی می‌تواند به شکل‌گیری دولت انقلابی و مکتبی به جهت فائق آمدن بر مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی و مسائل سیاست خارجی جهت رفع تحریم کمک کند. هر که بخواهد از آیت الله رئیسی حمایت کند حتماً دست یاری به سمتش دراز می‌کنیم.

رئیس ستاد رئیسی بیان کرد: نظر به درخواست شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مختلف از آقای رئیسی، تصمیمی برای تشکیل ستاد نداشتیم و در حال حاضر در مرکز، شورای هماهنگی ستادهای مردمی آقای رئیسی را داریم و رئیس شورای هماهنگی ۳۱ استان نیز مشخص شده است. با اعضای جبهه پایداری، شورای وحدت و احزابی که کارهای سیاسی انجام می‌دهند جلساتی داریم.

نیکزاد افزود: تکلیف در استان‌ها مشخص است اما چیزی که از ستادهای استان‌ها و تهران می‌خواهیم این است که گارد خود را باز کنند و تشکل‌های سیاسی، مذهبی و صنفی را درون ستاد خود بپذیرند. با این ساماندهی می‌خواهیم به سمت هر خانه یک ستاد برای آقای رئیسی حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسانی در استان‌ها ستادی شکل دادند که از مرکز مجوز ندارد، مجوز از سوی شخص من و آقای صولت مرتضوی صادر می‌شود. اگر کسی نمی‌خواهد با ستاد ابلاغی ما کار کند، ستاد مردمی زده می‌شود. در نتیجه فضا بسیار باز و استقلال بسیار با ارزش است. تشکر ما از تشکل‌های کشوری، صنفی و مدنی این است که با ما هماهنگ باشند تا فعالیت‌های آنها را رصد کنیم و مسئولیت اقدامات آنها را بپذیریم.

نیکزاد گفت: مهدی دوستی از امروز به سمت سخنگویی ستاد مردمی انتخاب شد و از فردا نکات مربوط به ستاد را هر روز به استحضار مردم خواهد رساند و اطلاع رسانی کافی و وافی را خواهد داشت.

نیکزاد در رابطه با نوع همکاری ستادهای مردمی تحت عنوان هر خانه یک ستاد، بیان کرد: مانع تشکیل ستادهای خانگی نمی‌شویم اما خواهش می‌کنیم با ما هماهنگ باشند. ما به همه تشکل‌ها برای حمایت از آقای رئیسی مجوز می‌دهیم. خود ما نیز سازماندهی کرده و از تشکیل ستادهای مردمی هم استقبال می‌کنیم. بر خلاف رویه‌های گذشته که هر نامزدی ستاد می‌زد، این دوره می‌گوییم شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی.

وی تاکید کرد: این شورا دربرگیرنده شخصیت‌های حقیقی و حقوقی است. با ۸ داوطلبی که وارد عرصه انتخاب شدند ولی احراز صلاحیت نشدند یا انصراف دادند، مانند آقایان قاسمی، زریبافان، شمس‌الدین حسینی و … توافق کردیم و آنها ستادهای خود را با نام و برند خود در اختیار آقای رئیسی قرار دادند. برای ۳۱ ستاد در استان‌ها حکم زدیم و پیش‌بینی ما این است که در هر استان ۲۰ ستاد داشته باشیم.

رئیس ستادهای مردمی رئیسی در رابطه با تقاضای برخی از اصلاح‌طلبان با ستاد آقای رئیسی گفت: برخی تشکل‌های سیاسی و اصلاح‌طلبی که درون انقلاب قرار دارند به من مراجعه کردند و خواستار تبلیغ به نفع آقای رئیسی شدند. آنها هم تحت عنوان ستاد مردمی اصلاح‌طلبان طرفدار آقای رئیسی می‌توانند فعالیت کنند.

نیکزاد در رابطه با اختلافات او با خانواده علم‌الهدی گفت: دوستی و ارتباط ما با خانواده علم‌الهدی و رئیسی به سال‌ها قبل بر می‌گردد و هیچ اختلافی میان ستاد با خانواده ایشان، با ستاد آقای محمد و … وجود ندارد. تلاش ما شکل‌گیری دولت مردمی قوی برای ایران است. فساد، بروکراسی و مسائل اجتماعی نباید به این نحو باشد. نباید گفته شود با آمدن رئیسی دیوار کشیده می‌شود، جنگ می‌شود، نمی‌تواند مشکلات سیاست‌های خارجی را حل کند.

وی اضافه کرد: این دوستان نه تنها اختلافی ندارند بلکه هواداری هم می‌کنند. ما آمدیم به معنای واقعی نوکری برای مردم را برگردانیم و نگذاریم خون حاج قاسم پایمال شود. من این سخن را برای اولین بار از شما شنیدم.

رئیس ستادهای مردمی رئیسی در رابطه با معیارهای مدیریتی دولت رئیسی تصریح کرد: مسئولیت فعلی من، راهبری ستاد است و من در موضع انتخاب مدیر و معاون و استاندار نیستم اما به عنوان صاحب‌نظر باید بگویم که در دولت بعدی، مدیران باید دارای سلامت فکری باشند و با عمق جان برای مردم خدمت کنند. ما به این مردم بدهکار هستیم. مملکت برای مردم است و مردم همه کاره هستند. مردم اگر پشت انقلاب نمانند انقلاب باقی نمی‌ماند. همین مردم پشت حصر علی نماندند و حکومت باقی نماند.

نیکزاد ادامه داد: کسی که مهارت اقتصادی ندارد به نظر من نباید مدیر و حتی استاندار باشد. ما باید روی ساختار کار کنیم و همه باید قانون را بپذیرند نه اینکه یقه سفیدان از اجرای قانون خودداری کنند. در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. ماموریت من ۲۹ خرداد تمام است. در یک کلام اگر کسی می‌خواهد در دولت بعدی مسئولیت بگیرد باید دارای یکسری ویژگی‌ها باشد من جمله تقوا و مجاهدت.

وی در رابطه با تلاش‌هایی برای محدود کردن حضور جریان‌های انقلابی گفت: این مباحث به ما نمی‌چسبد و بسیاری از دوستان ما اجازه این موارد را نمی‌دهند. کسانی که درون نظام و انقلاب تعریف شدند، حتی جریان‌های اصلاح طلب اگر با نظام مشکلی نداشته باشند از کمکشان به دولت آقای رئیسی حمایت می‌کنیم. باور ما این است که مهلت جریان دیگر تمام شده است و آنها به لحاظ نگاه اشتباه در درون و برون و اشتباهات در مورد نشناختن مردم موفق نبودند. مردم آسیب دیدند و فساد و رانت را بر نمی‌تابند. مردم انتصاب‌های فامیلی و جناحی بدون شایستگی را بر نمی‌تابند. صندلی‌های مجلس و دولت روی خون شهدا بنا شده است و با درود و مرگ هم کار نمی‌کنیم و اعتدالی آمدیم.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.