تاریخ : شنبه, ۴ فروردین , ۱۴۰۳ 14 رمضان 1445

اطلاعیه ها

امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم مجتبی یوسفی: لزوم توجه به همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان/ضرورت رسیدگی به انجام پروژه های عمرانی در بودجه…. نماینده اهواز خبرداد: اختصاص ۳٠ دستگاه اتوبوس به شهرداری اهواز مقام معظم رهبری: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند. شفافیت مالی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است که براساس آن باید مشخص شود که هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها چگونه است باپیگیری مجتبی یوسفی: جذب اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه مسکن ۲۰۰۰ واحدی نفت مجتبی یوسفی: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس حوزه انتخابیه اهواز اختصاص یافت/بهره‌برداری از ۲۰ مدرسه در نواحی چهارگانه شهرستان اهواز سیدمحمد سادات‌ابراهیمی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

3

دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم

  • کد خبر : 1583
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم

سازوکار گشت ارشاد مسئولان در حال تدوین است/ به‌زودی به سراغ مسئولان کم‌کار و متخلف می‌رویم دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان با اشاره به تکمیل سازوکار گشت ارشاد مسئولان، گفت: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم. به گزارش روابط‌عمومی ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان، بهمن شهریاری در سخنرانی […]

سازوکار گشت ارشاد مسئولان در حال تدوین است/ به‌زودی به سراغ مسئولان کم‌کار و متخلف می‌رویم

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان با اشاره به تکمیل سازوکار گشت ارشاد مسئولان، گفت: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان، بهمن شهریاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ۱۰ دی‌ماه، با اشاره به برخی کم‌کاری‌ها در مسیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برخی از کم‌کاری‌ها طراحی بیرونی داشت که انقلاب را در مسیر پیش روندگی خود با مشکل روبه‌رو کند.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر بود که در این مسیر نیز به شهادت رسید.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان در ادامه به جایگاه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اشاره کرد و گفت: نخست اینکه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک نهاد حاکمیتی است و زیر نظر نماینده ولی‌فقیه در استان اداره می‌شود.

شهریاری ادامه داد: دوم اینکه در کار ستادی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر همه دستگاه‌ها موظف به اجرای مصوبات ماده ۲۰ قانون هستند و هیچ دستگاهی نمی‌تواند از انجام این مصوبات سرپیچی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عرصه‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اشاره کرد و بیان داشت: عرصه‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دو بخش سخت و نرم تقسیم می‌شود.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان افزود: لازم است از اینکه مردم اهواز و استان نسبت به مسائل استان بی‌تفاوت نیستند تشکر می‌کنم. امام علی (ع) می‌فرماید اگر در جامعه‌ای بی‌تفاوتی ایجاد شود اشرار بر جامعه حاکم می‌شوند و سنگر به سنگر عقب‌نشینی صورت می‌گیرد.

شهریاری ادامه داد: در هر هفته حداقل ۵ جلسه بایت مأموریت‌ها و تعریف مأموریت‌ها با افراد دغدغه‌مند در استان داریم. اگر دغدغه‌ها در مسیر خودش رسیدگی شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی به بخش سخت‌افزاری اشاره کرد و گفت: کار ستاد پای‌کار آوردن مسئولانی است که وظایف دستگاهشان روی زمین‌مانده است. هیچ صنفی نیست که تا کنون با آنها نشستی در خصوص ایرادات و مشکلاتشان انجام نشده است.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان با بیان اینکه امربه‌معروف ۱۶ عرصه مختلف دارد عنوان کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فقط عقب رفتن روسری‌ها است. عرصه‌های بسیاری از مشکلات مردم وجود دارد که یکی از آنها عفاف و حجاب است.

شهریاری تصریح کرد: ما از مردم کمک می‌خواهیم که در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به ما کمک کنند.

همه آموزش امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در عرصه‌های انتخابی و عمومی در وب‌سایت امربه‌معروف وجود دارد.

وی ادامه داد: تا به امروز ۳۶۴ گروه تخصصی در عرصه‌های ۱۶ گانه وجود دارند و در حال فعالیت هستند.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان با بیان اینکه سازوکار گشت ارشاد مسئولین در حال آماده‌سازی است، تاکید کرد: گشت ارشاد مسئولین را راه‌اندازی خواهیم کرد و به دنبال مسئولانی که کم‌کاری می‌کنند خواهیم رفت و آنها را رها نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان متخلف و کم‌کار منتظر باشند، به‌زودی به سراغشان می‌رویم.

شهریاری با اشاره به موضوع ضابطان قضایی، افزود: بحث ضابطان قضایی حدود ۱۰ سالی است که در کشور تعطیل شده اما اکنون دوره‌های تخصصی ضابطان برگزار شده و سازوکار آن توسط مجلس اصلاح شده است. امروز می‌توانید در این دوره‌ها ثبت‌نام کنید و به‌صورت آفلاین این آموزش‌ها را ببینید.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان ادامه داد: آشنایی و مهارت‌های که در مسائل حقوقی، جامعه‌شناختی و روان‌شناختی، فن بیان و مهارت‌های ارتباطی مؤثر، اصول رفتار حرفه‌ای و اختیارات و ارتباط با دادستان‌ها از موارد آموزشی این دوره است.

وی بیان داشت: این دوره همچنین برای کارکنان دولت به‌عنوان دوره ضمن خدمت محاسبه می‌گردد.

شهریاری تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر داشته باشند و تا کنون ۴۰ درصد از دستگاه‌های دولتی این شورا را ایجاد کردند.

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان تاکید کرد: در صورت عدم تشکیل شورای امربه‌معروف در ۶۰ درصد دستگاه‌های دولتی باقی‌مانده اسامی آنها به مردم اعلام می‌گردد.

لینک کوتاه : http://safayedalat.ir/?p=1583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.